football360 logo
360-club
360-club-icon

جنجال جدید برای اسپانیا توسط ناچو؛ اخراجی که انجام نشد!

20 تیر 1403 ساعت 15:0482 نظر
ناچو فرناندس جنجال‌هایی را به پا کرده است!

به گزارش فوتبال 360، شب گذشته و در جریان پیروزی 2 بر یک اسپانیا مقابل فرانسه، اتفاقی رخ داد که باعث شده در شبکه‌های اجتماعی لاروخا را تیم خوش‌شانس جام برای رسیدن به فینال بدانند. قطعا اسپانیا توانایی غلبه بر رقیبانی مانند فرانسه و آلمان را داشته و برای قهرمانی آماده می‌شود اما مسائلی، شرایط دیدارها را تغییر می‌داد!

حرکت ناچو روی موانی

قبل از به ثمر رسیدن گل فرانسه، به واسطه یک برخورد بین مهاجم فرانسوی و بازیکنان اسپانیا، کولوموانی به زمین افتاد. ناچو در آن لحظه با او درگیر بود و پس از به زمین خوردن موانی، ناچو تعادلش را از دست داد و روی بازیکن فرانسوی افتاد. البته این برخورد، افتادن ساده نبود زیرا بازیکنان حتی پس از برخورد باید تا جای ممکن از ضربه زدن به یکدیگر جلوگیری کنند و اگر چنین رفتاری را نداشته باشند، متناسب با حرکتشان جریمه خواهند شد. با این حال برخورد ناچو خشونت را همراه خود داشت و پس از گیرکردن پایش به پای موانی با دست چپ به سر بازیکن فرانسه کوبید. این برخورد باعث شد سر کولو موانی با زمین برخورد کند و همه آماده بودند بازبینی صحنه توسط VAR انجام شود.

کمک‌داوران بازی از این لحظه گذشتند و ادامه دیدار در دستور کار قرار گرفت. اگر این صحنه توسط کمک‌داور دقیق بررسی می‌شد و داور را برای بازبینی فرامی‌خواند، احتمال اخراج هم برای ناچو وجود داشت. چنانچه کارت قرمز توسط داور به او نشان داده می‌شد، احتمالا نتیجه این دیدار متفاوت رقم می‌خورد و شاید امروز فرانسه برای فینال مراحل آماده‌سازی را طی می‌کرد.

خوش ‌اقبال همانند اسپانیا

دیدار نیمه‌نهایی برای اسپانیایی‌ها با خوش‌شانسی گذشت اما این تنها اتفاق برای اقبال بلند لاروخا نبود و در دیدار یک‌چهارم و ضربه موسیالا که با برخورد دست کوکوریا همراه شد هم روی خوش دیگر شانس به آنها بود. اگر آن ضربه را تیم داوری پنالتی تشخیص می‌داد، دیدار یک‌چهارم نهایی مسیر دیگری را طی می‌کرد و اسپانیا امروز برای فینال نمی‌جنگید. با وجود اینکه یوفا در مرحله اول از داور حمایت کرد اما در ادامه او را به خانه فرستادند و از لیست داوران آماده برای مسابقات کنار رفت. این مسائل باعث شده بسیاری اعتقاد داشته باشند اسپانیا لایق حضور در فینال نیست و اشتباهات داوری آنها را در این موقعیت قرار داده است. البته نباید فراموش کرد آنها تاکنون تمامی تیم‌های روبه‌روی خود را شکست داده‌اند و لایق‌ترین تیم از نگاه نتایج برای رسیدن به فینال و قهرمانی هستند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...