football360 logo
360-club
360-club-icon

تمجید سرمربی سابق استقلال از طارمی؛ فداکار، تلاش‌گر و گلزن

20 تیر 1403 ساعت 17:1341 نظر
آندره‌آ استراماچونی به تمجید از نخستین بازیکن ایرانی تاریخ اینتر پرداخته است.
به گزارش فوتبال 360، مهدی طارمی، ستاره اسبق پورتو سرانجام عصر سه‌شنبه به فرودگاه میلان رسید تا به‌زودی در کمتر از 72 ساعت دیگر مرحله دوم تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشته و رسماً به‌عنوان بازیکن جدید اینتر معارفه شود.
در همین رابطه، نشریه گاتزتا دلوسپرت مصاحبه‌ای با آندره‌آ استراماچونی ترتیب داده. او  همزمان با حضورش در فوتبال ایران، از بازیکنان ایرانی از جمله مهدی طارمی شناخت کافی داشته و سرمربی سابق اینتر در این مصاحبه به تمجید از مهدی طارمی پرداخته.
بازیکنان ایرانی ذاتاً تاثیرگذار هستند
آندره‌آ استراماچونی گفته است: «فوتبال طارمی در بوشهر و باشگاه ایرانجوان آغاز شده و زمانی که 22 ساله بوده به باشگاه پرسپولیس، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیا رسیده و در آن تیم رشد کرده است. مهدی در مدت زمان حضور در باشگاه پرسپولیس در طول 3 فصل بیش از 50 گل به ثمر رساند و توجه باشگاه‌های قطری را به خود جلب کرد.
من تا به حال سابقه هدایت او را نداشته‌ام اما به خوبی از شرایط و ویژگی‌های او آگاه بوده و هستم. بازیکنان ایرانی ذاتاً روحیه مقتدری دارند و این روحیه را به تیم هم تزریق می‌کنند. مهدی بهترین عملکرد را در آرایش تیم‌هایی با حضور 2 مهاجم مکمل دارد و به یاد دارم کونسیسائو آرایش تیمش را پس از تماشای بازی مهدی طارمی از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر داد تا بیشترین استفاده را از پتانسیل مهدی طارمی ببرد.»
جذب طارمی، بهترین تصمیم بود
سرمربی سابق اینتر که سال 2019 سکان هدایت استقلال را در دست داشت، ضمن اشاره به تمجید لائوتارو از مهدی طارمی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «طارمی بازیکن بسیار قابلی است و علاوه بر امکانت فردی، امکانات قابل توجهی هم به تیمش می‌دهد. کافی است سبک بازی او در کنار سردار آزمون در ترکیب تیم ملی یا حضورش کنار اوانیلسون و مارگا در پورتو را بررسی کنید! او به خوبی با هر زوجی، سبک بازی خود را هماهنگ کرده و به پیشرفت تیم کمک‌های شایانی خواهد کرد.»
استراماچونی صحبت‌هایش درباره طارمی را اینگونه به پایان رساند: «جذب مهدی طارمی، خبر بسیار خوبی برای سیمونه اینزاگی است. او یک گزینه جانشین همیشه آماده برای جانشینی هر کدام از بازیکنان زوج تهاجمی یعنی لائوتارو مارتینس یا مارکوس تورام نام دارد و جذب او، نمره مثبتی برای مدیریت باشگاه است که بدون پرداخت یک یورو به صورت آزاد، مهدی را جذب کرده.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...