football360 logo
360-club
360-club-icon

بهترین‌های یورو 2024 در فاکتورهای مختلف فنی؛ جنگ شورانگیز فستیوال آلمان

۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴43 نظر
از رقابت هاورتز و رونالدو برای هدر دادن موقعیت‌های گل، تا ظهور یک ستاره 16 ساله، ترین‌های یورو 2024 را مرور می‌کنیم.

به گزارش فوتبال360، سال‌های بعد، یورو2024 را با خداحافظی تونی کروس، آخرین یوروی کریستیانو رونالدو و درخشش یک ستاره 16 ساله به نام لامین یامال به یاد خواهند آورد. در این تورنمنت کروس در حالی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد که بالاترین دقت پاس را بین تمامی بازیکنان حاضر در یورو2024 داشت. لامینه یامال هم بیشتر از همه بازیکنان حاضر در یورو، موقعیت گل ساخت، بیشتر از همه پاس کلیدی داد و بیشترین پاس‌گل هم به نام او ثبت شد؛ بازیکنی که تماشایی‌ترین گل تورنمنت را هم به فرانسه زد.



در این یورو، آلمان میزبان هم شانس بالایی برای قهرمانی داشت. تیم البته با کاپیتانی تونی کروس در خانه، خداحافظی تلخی از جام داشت. کروس در آخرین روزهای فوتبالش هم دقیق‌ترین بازیکن حاضر در این رقابت‌ها بود.


طبق آمارهای فنی هر بازیکن، کروس در نهایت سومین بازیکن برتر جام هم شد. 2 بازیکن از تیم قهرمان در شاخص‌های فنی بهتر از او عمل کردند.


قدر پاس‌های استادانه کروس را اما کای هاورتز و سایر هم‌تیمی‌ها ندانستند. در این تورنمنت بین هاورتز و کریستیانو رونالدو، رقابتی برای هدر دادن موقعیت شکل گرفته بود. هر 2 بیشتر از سایرین، در معرض گلزنی قرار گرفتند اما ضربه آخرشان کیفیت لازم برای گل شدن را نداشت.



یان اوبلاک هم هر چند خیلی زود از این رقابت‌ها کنار رفت اما بالاترین درصد مهار شوت‌های در چارچوب را به نام خود ثبت کرد.

و در پایان؛ تکنیکی‌ترین بازیکنان یورو2024.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری