football360 logo
360-club
360-club-icon

بازخوانی عملکرد خیبر در بازار تابستانه؛ خبری از بمب‌ترکانی نیست

04 مرداد 1403 ساعت 23:0072 نظر
خیبری‌ها در مسیر ثبت اولین حضور در تاریخ لیگ برتر، جزو تیم‌های فعال بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شوند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل 03-1402 در شرایطی به پایان رسید که خیبر خرم‌آباد موفق شد رکوردی تاریخی و بی‌سابقه را از خود به جای بگذارد و سفیدوسبزپوشان با هدایت رضا مهاجری 77 امتیاز به‌دست آوردند و قاطعانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ دسته اول را جشن گرفتند و به لیگ برتر صعود کردند؛ آن‌هم در حالی‌که هیچ‌گاه در تاریخ لیگ برتر خیبری‌ها نتوانسته بودند حضور پیدا کنند و قهرمانی قاطعانه آن‌ها به ثبت اولین صعود تاریخ این تیم به لیگ برتر ختم شد.

مدیران باشگاه خیبر بعد از صعود به لیگ برتر، با وجود گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده کاری کادرفنی این تیم مطرح بود، به سراغ ادامه همکاری با رضا مهاجری رفتند و با مهاجری به توافق رسیدند تا قرارداد این سرمربی باتجربه تمدید شود. بعد از تمدید قرارداد مهاجری، او هم فهرست بازیکنان موردنیاز خود را ارائه کرد و هم لیست بازیکنانی که خواهان تمدید قراردادشان است و مدیران باشگاه خرم‌آبادی مذاکرات خود را پیرو لیست ارائه‌شده از سوی رضا مهاجری آغاز کردند.

حفظ 8 مهره کلیدی در جمع شاگردان مهاجری

خیبری‌ها در شرایطی به لیگ برتر صعود کردند که چهره‌هایی مانند حمیدرضا طاهرخانی، مهرداد قنبری و البته مهدی کیانی در ثبت این صعود پررنگ بود. حالا با توجه به لیست ارائه‌شده از سوی رضا مهاجری، قرارداد صادق نادرپور، حمیدرضا طاهرخانی، مهرداد قنبری، فرید امیری، علیرضا دغاغله، سینا خادم‌پور، حسین ابرقویی و مهدی کیانی در طول روزهای اخیر تمدید شده تا 8 مهره کلیدی و تاثیرگذار ترکیب فصل گذشته خیبر خرم‌آباد همچنان در جمع شاگردان مهاجری کار خود را دنبال کنند.

رونمایی از اولین خارجی تاریخ خیبر

مسئولان تیم خرم‌آبادی در کنار حفظ شاکله تیم فصل گذشته، برای ثبت اولین حضور در تاریخ لیگ برتر به سراغ تقویت فهرست خود رفتند و در نخستین گام با عارف رستمی که تجربه آقای گلی در پیراهن خیبر در لیگ دسته اول را دارد و فصل گذشته در تیم تراکتور تبریز حضور داشت، به توافق رسیدند. بعد از رستمی، تونی فریتاس باتیستا در نقش اولین بازیکن خارجی تاریخ خیبر در قامت دروازه‌بان جدید این تیم معارفه شد و علیرضا نقی‌زاده، هافبک فصل گذشته آلومینیوم اراک هم دیگر خرید تابستانی خیبری‌ها محسوب می‌شود.

از جذب پدیده لیگ یک تا توافق با خیبری‌های سابق!

سفیدوسبزپوشان خرم‌آبادی بعد از توافق با رستمی، باتیستا و نقی‌زاده به سراغ تقویت خط دفاعی رفتند و با محسن طرحانی، مدافع سابق خیبر که فصل گذشته در تیم شمس‌آذر قزوین بود، به توافق رسیدند و بعد از جذب او، محمدطاها طباطبایی که یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ آزادگان بود و در ترکیب سایپا تهران به میدان می‌رفت، به عضویت خیبر خرم‌آباد در آمد. مهدی عبدی، مدافع پیشین هوادار تهران که او هم سابقه بازی در خیبر را دارد، در قامت هفتمین خرید تابستانی خیبری‌ها معرفی شد.

برادر محمد محبی هم شاگرد مهاجری شد!

محسن سفیدچوقایی، مدافع راست فصل گذشته هوادار، دیگر خرید خیبر خرم‌آباد از تیم بنفش‌پوشان تهرانی بود و حمید ملکی، مدافع چپ 27 ساله فجرسپاسی شیراز هم با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان رضا مهاجری اضافه شد. در شرایطی فعالیت نقل‌وانتقالاتی خیبری‌ها ادامه پیدا کرد که آن‌ها موفق شدند با مسعود محبی، برادر کوچک‌تر محمد محبی، ستاره سابق استقلال و سپاهان که اکنون در روستوف روسیه است، به توافق برسند و مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم به جمع بازیکنان سفیدوسبزپوش خیبر اضافه شود.

توافق با هافبک ملوان و مدیرفنی سابق استقلال خوزستان

مهران احمدی که زمزمه‌های زیادی درباره توافق او با تراکتور تبریز به گوش می‌رسید، آخرین خرید خیبری‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود که البته گفته می‌شود احتمالاً طی روزهای آتی به شمار بازیکنان تازه‌وارد تیم خرم‌آبادی اضافه خواهد شد و فعالیت خیبری‌ها در بازار تابستانه ادامه دارد. در این میان، کادرفنی خیبر هم تقویت شد و مارکو اورلیو که فصل گذشته در نقش مدیرفنی در تیم استقلال خوزستان فعالیت می‌کرد، در قامت دستیار جدید رضا مهاجری به کادرفنی خیبر اضافه شد تا فهرست این تیم در مقایسه با فصل گذشته دستخوش تغییر و تحولات مهمی شده باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...