football360 logo
360-club
360-club-icon

انتقال مدنظر اسکوچیچ نهایی نشد؛ جدایی «کریم» از «دراگان»

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰92 نظر
با وجود رایزنی‌های انجام شده، خبری از امضای قرارداد تراکتوری‌ها با کریم باقری نیست تا دستیار محبوب دراگان اسکوچیچ در تبریز در کنار او نباشد.

به گزارش فوتبال 360، دراگان اسکوچیچ بعد از گذراندن یک دوره درخشان در تیم ملی و ثبت سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی، از سمت خود کنار رفت و جای خود را به کارلوس کی‌روش داد و بعد از جدایی جنجالی به وقوع پیوسته، اسکوچیچ تصمیم گرفت تا از عرصه مربیگری دور شود. بعد از مدتی دوری، سرمربی کروات در تیم زیر 21 ساله‌های کرواسی کار خود را آغاز کرد و حالا بعد از حدود 2 سال او بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته است تا این‌بار در عرصه باشگاهی فعالیت کند.

اسکوچیچ که در تیم‌های مختلفی از جمله ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان، خونه‌به‌خونه بابل و صنعت‌نفت آبادان تجربه سرمربیگری دارد و در تیم‌های ملوان و صنعت‌نفت آمار و ارقام درخشانی را از خود به جای گذاشت، در کسوت سرمربی جدید تراکتور تبریز معارفه شده است. اسکوچیچ بعد از پذیرش هدایت سرخ‌پوشان تبریزی و در حالی‌که مذاکرات با او در سکوت خبری دنبال شده بود، به سراغ تکمیل فهرست دستیاران خود رفته است و در روزهای اخیر 3 مربی جدید تراکتور معرفی شده‌اند.

کادرفنی تراکتور، بدون حضور مربی ایرانی!

مدیران باشگاه تراکتور در روزهای گذشته با آنتونیو روکاوینا، امیلیو آلوارز و دینو ژیشکا برای همکاری به توافق رسیده‌اند که روکاوینا در نقش مربی، آلوارز در قامت مربی دروازه‌بانان و ژیشکا با ماموریت آنالیزوری به کادرفنی تراکتور تبریز اضافه شده‌اند. نکته مهم و جالب‌توجه اینکه محمد نصرتی، حمید مطهری و محمد عسگری از جمع مربیان تراکتور جدا شده‌اند و این مسئله باعث شده تا فعلاً نام دستیاری ایرانی در کادرفنی تراکتور به چشم نیاید که البته در این‌باره اسکوچیچ گزینه خود را معرفی کرده است؛ کریم باقری!

از منتفی‌شدن انتخاب باقری تا معمای دستیار ایرانی

دراگان اسکوچیچ در دوره سرمربیگری‌اش در تیم ملی اعتماد ویژه‌ای به کریم باقری داشت و او که در کادرفنی پرسپولیس هم حضور داشت، به صورت همزمان عضوی از کادرفنی تیم ملی هم بود. باقری که تجربه همکاری با چهره‌های نام‌آشنایی از جمله علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل‌محمدی و گابریل کالدرون را در قامت دستیار دارد، در حالی با پیشنهاد همکاری دوباره با اسکوچیچ در تبریز مواجه شده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که با وجود مذاکرات انجام شده، وجود برخی موانع سد راه حضور باقری در کنار اسکوچیچ شده و همین مسئله باعث شده تا فعلاً خبری از حضور دستیار ایرانی در کادرفنی تراکتور نباشد و باید دید بعد از منتفی‌شدن حضور کریم باقری روی نیمکت تراکتور، گزینه بعدی مدنظر دراگان اسکوچیچ چه کسی خواهد بود و آیا دستیاری ایرانی به کادرفنی تراکتور برای حضور در فصل جدید اضافه می‌شود یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری