football360 logo
360-club
360-club-icon

باارزش‌ترین ترکیب‌های زیر 21 سال اروپا؛ لاماسیا در صدر

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸55 نظر
غول‌های اروپایی در حال ساختن نسل آینده خود هستند.

به گزارش فوتبال 360، منچستریونایتد، چلسی، رئال مادرید و بارسلونا در حال حاضر باارزش‌ترین جوانان فوتبال جهان را در اختیار دارند.

ترانسفرمارکت فهرست کاملی از تیم‌هایی که درخشان‌ترین ستاره‌های زیر 21 سال را دارند را از نظر ارزش ترکیبی بازار نقل و انتقالات ارائه کرده است.

بایرلورکوزن، 161 میلیون یورو

با توجه به قهرمانی تاریخی لورکوزن در لیگ و جام حذفی بدون شکست داخلی، ارزش تیم به طور کلی پس از معجزات ژابی آلونسو افزایش یافته. باید دید آینده چنین تیم با استعدادی چه خواهد بود اما تصور کنید بازیکنان کلیدی مانند جرمی فریمپونگ، آلخاندرو گریمالدو و ویکتور بونیفیس وقتی باتجربه‌تر شوند چه بازیکنان فوق‌العاده‌ای خواهند شد.

ارزش نقل و انتقال عظیم 130 میلیون یورویی فلوریان ویرتس، محصول 21 ساله آکادمی این باشگاه بخش برزگی از ارزش 161 میلیون یورویی تیم را تشکیل داده است.

فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن درباره ویرتز گفته بود: ویرتز قیمتی ندارد. می‌خواهیم او را تا جای ممکن نگه داریم.

منچستریونایتد،  193 میلیون یورو

شیاطین سرخ بیش از 86 سال است یکی از بهترین آکادمی‌های لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارند. خط تولید کارینگتون به تولید خود ادامه می‌دهد و آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو مطمئناً ۲ستون اساسی آینده باشگاه هستند. این ۲ به علاوه راسموس هویلوند 21 ساله و لنی یورو، خرید جدید تیم، ارزش نقل و انتقالات نزدیک به 200 میلیون یورو را به خود اختصاص داده‌اند.

 برایتون،  202 میلیون یورو

برایتون در سرمایه‌گذاری روی جوانان و فروش بسیار خوب عمل کرده است. آلکسیس مک آلیستر، مویزس کایسدو، کوکوریا و بن‌وایت تنها ۴ نمونه از پرورش ستارگان توسط مرغ‌های دریایی لیگ برتر هستند. 

ما نمی‌توانیم به این زودی شاهد تغییر این رویه باشیم زیرا تیم فابیان هورزلر شامل بازیکنانی مانند ایوان فرگوسن 19 ساله، خولیو انسیسو 20 ساله و بارت وربروگن 21 ساله است. از فرگوسن به عنوان انتقال 100 میلیون پوندی بعدی لیگ برتر صحبت می شد اما ملی‌پوش جمهوری ایرلند در فصل گذشته دچار مصدومیت‌های پیاپی شد و نتوانست خودش را به خوبی نشان دهد.  فصل آینده می‌تواند فصل درخشش او باشد.

بایرن مونیخ، 205 میلیون یورو

بایرن مملو از بازیکنان مسن و با تجربه است. مانوئل نویر، توماس مولر، هری کین، اریک دایر، لئون گورتسکا، سرژ گنابری، جاشوا کیمیچ و خرید جدید ژوائو پالینیا، 29 ساله یا بیشتر هستند.

آنها به الکساندر پاوولیچ 20 ساله و جمال موسیالا 21 ساله می بالند که به ترتیب 30 و 130 میلیون یورو ارزش دارند.

چلسی، 242 میلیون یورو

با توجه به اینکه از زمان تصاحب چلسی توسط تاد بولی در سال 2022، باشگاه لندنی مبلغ زیادی روی جوانان سرمایه گذاری کرده، تعجبی ندارد  ببینیم چلسی نزدیک به صدر این لیست است.

ارزش نقل و انتقالات 242 میلیون یورویی جوانان زیر 21 سال آنها مطمئناً کمتر از پولی است که واقعاً روی جوانان گفته شده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کول پالمر، انزو فرناندس و مویزس کایسدو همگی بالاتر از رده سنی زیر 21 سال هستند اما لوی کولویل، مالو گوستو، رومئو لاویا، لسلی اوگوچوکو، کارنی چوکوومکا و مارک گیو در میان لیست بسیار طولانی‌تر جوانان زیر ۲۱ سال حضور دارند.

پاری‌سن‌ژرمن، 262 میلیون یورو

ژاوی سیمونز 21 ساله ناگهان خود را به عنوان باارزش‌ترین بازیکن تیم پاریسی پس از جدایی کیلیان امباپه دید!

قهرمان همیشگی لیگ یک همچنین دارای بازیکنانی مانند وارن زایر امری 18 ساله، بردلی بارکولا 21 ساله، لوکاس برالدو 20 ساله و گابریل موسکاردو 18 ساله است که ارزش زیادی در بازار جهانی دارند. این موارد باعث امیدواری می‌شود که آینده پس از امباپه هنوز برای باشگاه روشن باشد.

رئال مادرید، 320 میلیون یورو

آینده لوس بلانکوس خیلی خوب به نظر می‌رسد و این فقط به خاطر اضافه شدن امباپه نیست.

کارلو آنچلوتی در فصل آینده علاوه بر هسته اصلی تیمش که چندین برنده لیگ قهرمانان اروپا را  دارد با ۳ نوجوان،  به نام‌های اندریک، آردا گولر و نیکو پاس کار می‌کند. ناگفته نماند ادواردو کاماویگا و جود بلینگام هنوز 21 سال دارند. با این حال آنها در صدر این لیست نیستند.

بارسلونا،  444 میلیون یورو

لاماسیا به عنوان مولدترین کارخانه استعدادیابی در فوتبال جهان شهرت خوبی دارد و مطمئناً در سال 2024 باید در صدر این لیست باشد.

بیش از یک دهه از وقتی پپ گواردیولا به هسته‌ای بومی متشکل از  ژاوی، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، کارلس پویول و لیونل مسی، بال پرواز داد، می‌گذرد و تاریخ ممکن است هنوز تکرار شود.

هانسی فلیک سرمربی جدید بارسا اخیرا گفته: چیزی که در اولین جلسات تمرینی می بینم، باور نکردنی است. از لاماسیا متشکرم.

او حتی با جواهر تیمش کار نکرده؛ یامال 17 ساله. این اعجوبه به تازگی نقشی کلیدی در قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 ایفا کرد و ارزشش 120 میلیون یوروست. آنها همچنین هکتور فورت 17 ساله، پائو کوبارسی 17 ساله، گاوی 19 ساله، الخاندرو بالده 20 ساله، فرمین لوپس 21 ساله و پدری 21 ساله را هم دارند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری