football360 logo
360-club
360-club-icon

آلونسو در منچستریونایتد؛ پایان مشکلات سمت چپ؟

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵31 نظر
مارکوس آلونسو در منچستریونایتد، جانشین مالاسیای مصدوم می‌شود.
به گزارش فوتبال 360، مارکوس آلونسو 33 ساله که ۶ سال متوالی در چلسی فعالیت می‌کرد، ۲ سال اخیر را در بارسلونا گذرانده اما عملکردش آنقدر قانع‌کننده نبوده تا مدیران کاتالونیا را مجاب به تمدید قرارداد کند.
او با سابقه بازی در رئال مادرید، فیورنتینا و ساندرلند اکنون به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود و می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای مدیران منچستریونایتد باشد.
آلونسو در کنار دیوید هانکو، مدافع فاینورد و میچل مدافع کریستال‌پالاس به عنوان یکی از گزینه‌های شیاطین سرخ شناخته می‌شود.
هانکوی 26 ساله در تیم ملی اسلواکی هم به عنوان بازیکن ثابت مشغول است و  از سوی اتلتیکو مادرید و میلان هم مورد توجه قرار گرفته اما میچل نسبت به او وضعیت بهتری دارد چون که یک سال تا پایان قراردادش با کریستال پالاس باقی مانده. و این موضوع شاید به منچستری‌ها کمک کند تا با مبلغ کمتری او را در اختیار بگیرند.
مالاسیا با مصدومیت مواجه شده و تور پیش فصل یونایتد در آمریکا را از دست داده. مشخص نیست چه زمانی تن‌هاخ می‌تواند از او بدون خطر استفاده کند.
منچستریونایتد در این تور باید به مصاف آرسنال، رئال بتیس و لیورپول برود و پس از آن در تاریخ بیستم مرداد، در سوپرجام انگلیس باید به مصاف رقیب دیرینه‌اش، منچسترسیتی برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری