football360 logo
360-club
360-club-icon

وایت به انگلیس بازمی‌گردد؛ فقط به خاطر خروج ساوت‌گیت و هالند!

04 مرداد 1403 ساعت 18:2311 نظر
پایان همکاری تیم ساوت‌گیت باعث علاقه‌ دوباره مدافع آرسنال به تیم ملی شده است.

به گزارش فوتبال 360، یکی از مشکلات انگلیس در مسابقات یورو ضعف در خط دفاعی بود که با آسیب‌دیدگی هری مگوایر بیشتر از قبل خود را نشان می‌داد. در این رقابت‌ها ساوت‌گیت با استفاده از جان استونز و مارک گوئهی توانست ضعف را تاحدودی بپوشاند اما جای خالی مگوایر و یا مدافعی باکیفیت حس می‌شد. بن وایت می‌توانست یکی از بهترین گزینه‌های خط دفاعی برای سه‌شیر باشد اما مشکلات گذشته باعث شد هرگز علاقه‌ای برای ورود به تیم ملی نداشته باشد و انگلیس با مشکلاتی مواجه شود. حالا و پس از خروج ساوت‌گیت، این مدافع به بازگشت به تیم ملی نزدیک است و این  می‌تواند خبر خوبی برای مربی بعدی باشد.

ماجرای بن وایت چه بود؟

2 سال قبل و پیش از دیدارهای دوستانه انگلیس با برزیل و بلژیک، مدافع 26 ساله توپچی‌ها در اقدامی عجیب در هیچ‌کدام از اردوهای ملی دعوت نمی‌شد. او مدافعی قدرتمند و مهم برای انگلیس بود و در سمت راست و دفاع مرکزی به ساوت‌گیت و تفکراتش کمک می‌کرد. به همین دلیل بسیاری از خبرنگاران این سوال را داشتند؛ چه چیزی باعث دعوت نشدن وایت شده؟ ساوت‌گیت  گفت این تصمیمی شخصی است و درهای تیم برای او بازخواهد بود. در طرف مقابل بن وایت علاقه‌ای به توضیح دلیلش نداشت اما پس از مدتی دلیل تحریم تیم ملی از طرف وایت به واسطه خبرنگاران فاش شد.

در مورد موضوع وایت گفته شد در یکی از جلسات تمرینی که بازیکنان در حال توجه به استیو هالند، دستیار ساوت‌گیت بودند، سوالی از سوی هالند خطاب به کایل واکر مطرح شد. او پرسید دلیل عملکرد مثبت شما در منچسترسیتی چه بود و پاسخی از سوی این بازیکن سیتیزن‌ها عنوان شد. این سوال را در جمع بازیکنان از بن وایت هم پرسیدند و او در جواب گفت من دقیقا نمی‌دانم! پس از پاسخ وایت، هالند در جواب به این بازیکن گفت دلیل ندانستن تو، عدم علاقه‌ات به فوتبال است که ناراحتی وایت را در پی داشت!

البته این یک حقیقت بود که از سوی استیو هالند مطرح می‌شد، زیرا وایت مدتی قبل گفت فوتبال را هرگز تماشا نمی‌کند و تنها توجه‌اش به تیم خودش است. او اعلام کرد که تنها بازی‌هایی که نگاه می‌کند، نبردهای انگلیس و آرسنال است و آن هم به صورت همیشگی نیست! او فوتبال را به عنوان یک حرفه و کار می‌پندارد و علاقه چندانی به این ورزش در او وجود ندارد. وایت از اینکه چنین صحبتی در جمع و به عنوان یک تحقیر برای او مطرح شود، ناراحت بود و تیم ملی را ترک کرد.

حالا زمان بازگشت است

پس از پایان یورو، ساوت‌گیت اعلام کرد تیم ملی را ترک می‌کند و دستیاران گرت هم همراه او از سمت خود کناره‌گیری کردند. خروج هالند از انگلیس باعث شد احتمال بازگشت وجود داشته باشد و حالا خبرنگاران فاش می‌کنند وایت بسیار علاقه‌مند به حضور دوباره در تیم ملی است. او انگیزه‌های فراوانی برای حضور دوباره در میدان برای انگلیس دارد و زیرنظر مربی بعدی تمام تلاشش را خواهد کرد  در ترکیب اصلی قرار بگیرد. وایت هیچ‌گاه اعلام نکرد دلیل خروجش از انگلیس چه بود اما خبر جدید تایید می‌کند این اختلاف شخصی، درست بوده و حالا فرصت حضور دوباره، فراهم شده.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...