football360 logo
360-club
360-club-icon

یاران محبوب الهامی در راه پیوستن به نساجی؛ ایوب در مسیر بازگشت به مستطیل سبز

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰17 نظر
به نظر می‌رسد در هفته پیش‌رو، فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی نساجی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، هواداران نساجی بعد از پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وسوم، امید چندانی به ماندن تیم‌شان در سطح اول فوتبال ایران نداشتند اما بعد از تجربه ناموفق همکاری با مهدی رحمتی و لوکاس آلکاراس، سکان هدایت قرمزپوشان قائمشهری را ساکت الهامی برعهده گرفت. الهامی که پیشتر تجربه نجات نساجی از سقوط را به‌دست آورده بود و حتی همراه این تیم قهرمان جام حذفی هم شده بود، به دنبال حفظ دوباره سهمیه این تیم شمالی در لیگ برتر بود که توانست به این موفقیت دست پیدا کند.

ساکت الهامی بعد از حفظ نساجی در لیگ برتر، در سمت خود ابقا شده و در حالی‌که گفته می‌شود احتمال تغییرات مالکیتی و مدیریتی در تیم نساجی وجود دارد اما بعد از وقفه‌ای کوتاه، فعالیت‌های این تیم آغاز شده است. مازنی‌ها در فاصله 20 روز تا شروع لیگ برتر در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی خود در استانبول ترکیه هستند و جالب آنکه هنوز از هیچ بازیکن جدیدی رونمایی نشده است؛ آن‌هم در شرایطی‌که اسماعیل بابایی و محمدرضا آزادی از تیم نساجی جدا شده‌اند و گفته می‌شود سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی و صابر حردانی هم در لیست مازاد الهامی قرار دارند.

مرادی، اولین خرید احتمالی نساجی در بازار تابستانه

بابک مرادی احتمالاً اولین خرید تابستانی نساجی خواهد بود. وینگر سابق استقلال که فصل گذشته عضوی از تیم هوادار بود و سابقه همکاری با ساکت الهامی را هم دارد، همراه کاروان این تیم عازم کشور ترکیه شده اما با این وجود فعلاً به صورت رسمی معارفه مرادی در قامت بازیکن جدید نساجی انجام نشده است. با این وجود گفته می‌شود که ساکت الهامی نسبت به جذب مرادی اصرار ویژه‌ای دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی هفته پیش‌رو رسماً معارفه مرادی انجام خواهد شد.

دو نساجی‌چی سابق در راه قائمشهر

ایوب کلانتری، هافبک باتجربه فوتبال ایران که فصل گذشته دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد، آماده بازگشت به مستطیل سبز است و در این مسیر گفته می‌شود او با جدایی از هوادار در آستانه پیوستن به نساجی است تا بار دیگر با ساکت الهامی همکاری کند. متین کریم‌زاده هم بعد از گذراندن یک فصل پرماجرا در اهواز، آماده جدایی از استقلال خوزستان است و گفته می‌شود به‌زودی قرارداد همکاری او با نساجی نهایی می‌شود. جالب آنکه کلانتری و کریم‌زاده در سال قهرمانی نساجی در جام حذفی شاگرد الهامی بودند. در کنار این 2 بازیکن، حسین سنگرگیر مدافع راست فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان هم در تیررس ساکت الهامی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی او هم در قامت خرید جدید نساجی معارفه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری