football360 logo
360-club
360-club-icon

اقدام جنجالی قلعه‌نویی در تعطیلات تابستانه؛ ستاره‌های تیم ملی در نقش مُبلّغ مدرسه فوتبال آقای سرمربی!

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰92 نظر
حضور علیرضا جهانبخش در تیزر تبلیغاتی مرتبط با مدرسه فوتبال امیر قلعه‌نویی جنجالی شده است.

به گزارش فوتبال 360، مدارس فوتبال در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مراکز تحصیلی در کانون توجهات قرار دارند و در این میان، چهره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران هم در سالیان گذشته پا به عرصه فعالیت در مدارس فوتبال گذاشته‌اند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران هم جزو افراد نام‌آشنایی است که در عرصه فوتبال پایه، مدرسه فوتبال تاسیس کرده و کار خود را پیش می‌برد اما چگونگی بهره‌وری از ستاره‌ها در مسیر تبلیغ برند مدرسه فوتبال‌اش جنجال‌آفرین شده است.

قلعه‌نویی در شرایطی مدرسه فوتبال خود را تاسیس کرده که بیشتر از راه دور نسبت به اقدامات این مدرسه نظارت دارد و فعالیت‌های آن زیرنظر مربیان استخدام‌شده از سوی امیر قلعه‌نویی در جریان است. با این وجود او سعی کرده که فعالیت‌های تبلیغاتی مدرسه فوتبال شخصی‌اش را با استفاده از حضور ستاره‌های ملی‌پوش انجام بدهد. در ظاهر اقدامی غیرقانونی انجام نشده اما این‌که ستاره‌ای مانند علیرضا جهانبخش بخواهد در تهران برای مدرسه فوتبال سرمربی تیم ملی تبلیغ کند، اقدامی غیرحرفه‌ای برشمرده می‌شود.

علیرضا جهانبخش اخیراً سفری به تهران داشت و در حاشیه این سفر، بازدیدی هم از مدرسه فوتبال تحت مدیریت امیر قلعه‌نویی داشت. جالب آنکه در حاشیه این بازدید که برخی رسانه‌ها آن‌ها را بازتاب دادند، ویدئویی هم از حضور جهانبخش تهیه شده که او به‌نوعی برای مدرسه فوتبال تحت مدیریت سرمربی تیم ملی تبلیغات انجام می‌دهد که به نوعی می‌توان آن را بهره‌برداری از موقعیت به‌وجود آمده در تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی دانست. نکته مهم در این میان، جایگاه ستاره‌های ملی‌پوش در مباحث تبلیغاتی است.


جهانبخش در شرایطی در قامت یک ستاره ملی‌پوش و لژیونر فوتبال ایران در تیزر تبلیغاتی مدرسه فوتبال قلعه‌نویی شرکت کرده که همواره در دنیای فوتبال، یکی از اقدامات درآمدزا برای ستاره‌ها، فعالیت‌های تبلیغاتی است. اینکه سرمربی تیم ملی بخواهد از جایگاه خود بهره‌برداری کند و با رودربایستی، ستاره‌های ملی‌پوش را در مقابل دوربین مدرسه فوتبال قرار بدهد تا مدرسه‌ای که قلعه‌نویی شخصاً در آن مربیگری نمی‌کند را تبلیغ کنند، اقدام پسندیده‌ای به نظر نمی‌رسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری