football360 logo
360-club
360-club-icon

واکنش گاریدو به عملکرد پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات؛ خیلی مهم است که آرامش داشته باشیم

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰294 نظر
سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود در تمرینات، درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی پرسپولیسی‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها این روزها زیرنظر خوان کارلوس گاریدو تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند تا مهیای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی شوند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سرخ‌پوشان پایتخت باید در نخستین گام در فصل جدید به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند. در شرایطی‌که قرار بود شاگردان گاریدو عازم کشور هلند شوند و اردوی پیش‌فصل خود را در این کشور پشت سر بگذارند اما حالا برنامه آماده‌سازی‌شان تغییر کرده و سرخ‌پوشان قرار است عازم کشور ترکیه شوند.

خوان کارلوس گاریدو در دوران کوتاه حضورش در پرسپولیس سعی داشته تا در سکوت خبری کار خود را پیش ببرد و در فرآیند جذب بازیکن جدید و یا جدایی مهره‌های کلیدی فصل گذشته، سیاست سکوت را در پیش گرفته است. در شرایطی‌که در روزهای گذشته سرخ‌پوشان پایتخت موفق به جذب ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور شده‌اند و البته بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و مهدی ترابی را هم از دست داده‌اند، گاریدو درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی بازیکنان پرسپولیس و روند فعالیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات توضیحاتی را ارائه کرده است.

هواداران بزرگ‌ترین نقطه قوت ما هستند‌

سرمربی پرسپولیس که با رسانه رسمی این باشگاه گفت‌وگو کرده، درباره روند آماده‌سازی سرخ‌پوشان با اشاره تلاش‌های انجام شده برای جلب رضایت هواداران توضیح داد: «ما برای این کار می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم. همه ما می‌دانیم که هواداران مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نقطه قوت ما هستند‌. ما با هم و در کنار هم قوی‌تریم اما درباره سوال شما باید بگویم که هفته‌های اول تمرین همیشه سخت هستند. بازیکنان باید به سختی کار کنند و ما باید از لحاظ فردی و گروهی میزان آمادگی جسمانی را بالا ببریم».

بازیکنان جدید تکمیل کننده پازل ما برای داشتن یک تیم عالی هستند

گاریدو در پاسخ به سوالی درباره آمادگی جسمانی بازیکنان پرسپولیس گفت: «من از عملکرد بازیکنان و همینطور نگرش حرفه‌ای آن‌ها راضی‌ام. در حال حاضر یک ترکیب خوب از بازیکنان در اختیار داریم و به همراه باشگاه روی آوردن بازیکنان جدید که بتوانند به تیم کمک کنند، در حال کار هستیم. با این حال خیلی مهم است که الان در فصل نقل‌وانتقالات آرامش داشته باشیم و بازیکن‌های درست را برای تیم انتخاب کنیم. ما الان یک تیم خوب داریم که از هر چیزی مهم‌تر است؛ بازیکنانی که اضافه می‌شوند نیز تکمیل کننده پازل ما برای داشتن یک تیم عالی هستند».

کسب جام‌ها مهم‌ترین انگیزه ماست

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس درباره شرایط آمادگی بازیکنان جوان این تیم پاسخ داد: «بازیکنان جوان باید همیشه سخت کار کنند تا خود را نشان دهند. هیچ بازیکنی بخاطر سن‌اش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. همه بازیکنان فرصت دارند که توانایی‌هایشان را ثابت کنند و در پایان بهترین‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند. ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که برای بردن هر بازی بجنگد و کسب جام‌ها مهم‌ترین انگیزه ماست. تا اینجا، هم بازیکنان جوان و هم باتجربه‌ها به خوبی تمرین کرده‌اند و تعهد بالایی از خود نشان داده‌اند‌».

برگزاری اردو برای ساختن یک تیم بهتر، حتما لازم است

خوان کارلوس گاریدو در پاسخ به سوالی درباره اردوی ترکیه توضیح داد: «برگزاری اردو برای ساختن یک تیم بهتر، حتما لازم است. روزهای اردو برای شکل دادن به ساختار تیمی ما کلیدی هستند. چه به لحاظ فیزیکی، چه تاکتیکی و چه احساسی و انگیزشی، اردو یک فرصت عالی است که همه احساس کنند یک عضو مهم از تیم برای رسیدن به یک هدف بزرگ هستند. قطعا بازی دوستانه هم خواهیم داشت تا میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شود».

باشگاه در آرامش و سکوت کار می‌کند تا بهترین بازیکنان جذب شوند

گاریدو درباره روند فعالیت پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات گفت: «هم علی و فرشاد و هم ایوب، بازیکنان خیلی مهمی برای ما هستند و از کیفیت‌شان آگاهیم. مهم این است که در کنار سایر بازیکنان خوبی که داریم هماهنگی و هارمونی ایجاد شود و بتوانیم بهترین استفاده را از توانایی‌های بازیکنان بگیریم. ما باید طوری کار کنیم که این مسائل در باشگاه بماند. باشگاه در آرامش و سکوت کار می‌کند تا بهترین بازیکنان جذب شوند. بهتر است زمانی راجع به بازیکنان جدید صحبت کنیم که کار آمدن‌شان قطعی شده باشد».

برنامه ما در شروع لیگ بسیار سخت است اما ...

سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت در بخش پایانی مصاحبه‌اش درباره قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم و برنامه سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو به‌ویژه در هفته‌های ابتدایی توضیح داد: «به نظر من برنامه ما در شروع لیگ بسیار سخت است اما باید خودمان را برای این چالش آماده کنیم. ضمن اینکه در نهایت باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و حالا وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم تا برای هفته‌های ابتدایی لیگ در آماده‌ترین شکل ممکن باشیم».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری