football360 logo
360-club
360-club-icon

فصل جدید مسابقه پیش‌بینی و فوتبال فانتزی از راه رسید؛ «رقابت کن و ماشین ببر»

19 مرداد 1403 ساعت 21:45668 نظر
فوتبال 360 برای فصل جدید رقابت‌های باشگاهی هم دو مسابقه پیش‌بینی و فوتبال فانتزی را با جوایزی نفیس از جمله خودروی کی‌ام‌سی ایگل و جوایز نقدی ارزنده آغاز کرده است.

دو مسابقه پیش‌بینی و فوتبال فانتزی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در فصل گذشته موردتوجه ویژه کاربران عزیز قرار گرفت و حالا در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، مجدداً این دو مسابقه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. در مقایسه با فصل گذشته، جوایز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و همین مسئله به نظر می‌رسد رقابت را برای کاربران جذاب‌تر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در این دو مسابقه هیجان‌انگیز شرکت کنید.

پیش‌بینی کنید و جایزه ببرید!

فصل گذشته کاربران سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در 4 مسابقه پیش‌بینی «لیگ برتر ایران، بازی‌های خارجی، جام ملت‌های آسیا و یورو 2024» شرکت کردند که برای نفر اول هر کدام از این مسابقات به عنوان جایزه، یک دستگاه خودرو پژو 207 در نظر گرفته شده بود و مبلغ 100 میلیون تومان هم به نفر دوم می‌رسید و جایزه نفر سوم هم 50 میلیون تومان بود. حالا در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر و رقابت‌های معتبر خارجی، مسابقه پیش‌بینی در 2 بخش «لیگ برتر ایران» و «بازی‌های خارجی» فعال شده است.


شرکت در مسابقه پیش‌بینی رایگان است و از اینجا شما می‌توانید به صفحه پیش‌بینی منتقل شوید. برای فصل جدید، جایزه نفر اول در هر دو بخش لیگ برتر ایران و بازی‌های خارجی در پایان فصل، یک دستگاه خودروی کی‌ام‌سی ایگل (KMC Eagle) است. در واقع یک خودرو به نفر برتر بخش پیش‌بینی لیگ برتر اهدا می‌شود و برنده بخش بازی‌های خارجی هم برنده یک خودروی کی‌ام‌سی ایگل (KMC Eagle) می‌شود.
 دو جایزه 200 میلیون تومانی برای نفرات دوم لیگ برتر و بازی‌های خارجی در پایان فصل و دو جایزه 100 میلیون تومانی برای نفرات سوم در پایان فصل در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه جایزه هفتگی هم 100 درصد نسبت به فصل گذشته افزایش داشته و هر هفته/دور در مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر ایران و یا بازی‌های خارجی 20 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.


مطالب و تحلیل‌های فوتبال 360 می‌تواند به شما کمک کند که با دقت بیشتری پیش‌بینی کنید، ضمن اینکه امکان تغییر نتیجه تا شروع هر بازی وجود دارد. مخاطبان فوتبال 360 می‌توانند با کلیک روی هر بازی به اطلاعات و اخبار کامل آن بازی دست پیدا کنند. ضمن اینکه این امکان وجود دارد که در بخش پیش‌بینی با رجوع به بخش جزئیات هر بازی پیش‌بینی درصد سایر کاربران را هم مشاهده کنید.

مربی شوید و (KMC Eagle) برنده شوید!

سومین دوره مسابقه فوتبال فانتزی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 فعالیت خود را آغاز کرده و این مسابقه جذاب مختص رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است. در آستانه آغاز بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر شما می‌توانید با مراجعه به بخش فوتبال فانتزی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360، تیم دلخواه خود را چینش کنید و رسماً وارد یک رقابت هیجان‌انگیز شوید. با توجه به امکان ساخت لیگ برای مسابقه‌های پیش‌بینی و فوتبال فانتزی، شما می‌توانید با دوستان، همکاران، اعضای خانواده و ... رقابت جذابی داشته باشید.


کاربران در حالی می‌توانند در مسابقه فوتبال فانتزی فوتبال 360 شرکت کنند که جایزه نفر اول در پایان فصل برای این مسابقه هم یک دستگاه خودروی کی‌ام‌سی ایگل (KMC Eagle) است و به مانند مسابقه پیش‌بینی، نفر دوم در پایان فصل جایزه 200 میلیون تومانی را از آن خود می‌کند و جایزه نفر سوم هم 100 میلیون تومان است. ضمن آنکه به نفر اول در هر دور مسابقه فوتبال فانتزی، جایزه 20 میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت. در صفحه قوانین و آموزش جزئیات تمامی این موارد شامل نحوه ساختن تیم، امتیازدهی، امتیازهای ویژه و نقل‌و‌انتقالات آورده شده است.

یک خودرو (KMC Eagle) در انتظار همه کاربران است!

فوتبال 360 برای کاربران خود در فصل جدید یک امکان ویژه و مهم را هم در نظر گرفته است؛ به‌طوری‌که اگر شما در مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر ایران یا بازی‌های خارجی عملکرد خوبی نداشتید یا تیم فانتزی‌تان امتیاز بالایی نگرفت، بازهم از کسب جایزه خودرو ناامید نشوید؛ چرا که در پایان فصل، از بین کلیه کاربرانی که در مسابقه فوتبال فانتزی تیم داشته باشند و حداقل ۵۰ درصد از بازی‌های داخلی و خارجی را پیش‌بینی کرده باشند، یک نفر به قید قرعه برنده یک دستگاه خودروی کی‌ام‌سی ایگل (KMC Eagle) خواهد شد. به این ترتیب در این فصل چهار خودروی ارزشمند از سوی فوتبال 360 به کاربران شرکت‌کننده در پیش‌بینی و فوتبال فانتزی اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

فوتبال فانتزی جذاب‌تر از همیشه؛ با تغییرات این فصل آشنا شوید

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...