football360 logo
360-club
360-club-icon

اعتمادی که جواب نداد؛ آیا باید در استفاده از این بازیکنان تجدیدنظر کرد؟

14 شهریور 1403 ساعت 10:45187 نظر
در فوتبال فانتزی این دوره بازیکنانی هستند که علی‌رغم اینکه توسط کاربران زیادی انتخاب شده‌اند، نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از گذشت ۳ هفته از لیگ و وقفه ایجاد شده در مسابقات برای برگزاری دیدارهای تیم ملی، فرصت مناسبی است تا کاربران فوتبال فانتزی با توجه به آنچه در لیگ گذشته در ترکیب تیم خود تجدیدنظر کنند. در این ۳ هفته که از لیگ سپری شد برخی از بازیکنان پرطرفدار فوتبال فانتزی،‌ نتوانستند توقعات را برآورده سازند و مشخص نیست که در ادامه فصل استفاده از آن‌ها منطقی باشد.

خبری از کلین‌شیت‌هایِ آقای کلین‌شیت نیست!

در آغاز فصل گزینه نخست و بی‌چون چرای فانتزی بازها برای دروازه حسین حسینی بود. این دروازه‌بان رکورددار کلین‌شیت و امتیازآورترین دروازه‌بان در فصل قبل بود و همین مساله باعث شد تا محبوب‌ترین دروازه‌بان بین فانتزی‌بازها باشد. حسینی در این فصل پس از گذشت ۳ هفته هنوز موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده است تا از میزان محبوبیت او بین کاربران فانتزی کم شود؛ به حدی‌که 0.1 واحد قیمت این بازیکن کم شد ولی همچنان حسینی پرطرفدارترین دروازه‌بان است.

همچنان در انتظار درخشش ماشاریپوف

جلال‌الدین ماشاریپوف یکی از بازیکنانی بود که انتظار می‌رفت، در این فصل نقش کلیدی در استقلال ایفا کند. این بازیکن پس از گذشت ۳ هفته از لیگ نه گل زده و نه پاس گل داده است. ماشاریپوف که توسط ۱۸ درصد از کاربران انتخاب شده در این ۳ هفته تنها ۷ امتیاز به‌دست آورده و این عملکرد باعث کاهش تقاضای این بازیکن و کم‌شدن 0.1 واحد از ارزش آن شده است.

روزهای بدون گل برای علیپور و اسدی

رضا اسدی در ۲ فصل گذشته جزو گلزنان برتر لیگ بود و در مجموع بیش از ۲۰ بار دروازه حریفان را باز کرد. همین آمار باعث شد تا کاربران به این بازیکن اعتماد کنند ولی ظاهراً اسدی در این فصل در برنامه‌های تاکتیکی ژوزه مورایس جایگاهی ندارد و کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. اسدی را ۱۲ درصد کاربران انتخاب کردند ولی تنها ۴ امتیاز کسب کرده است.

علی علیپور که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را دارد پس از ۴ فصل دوری از لیگ برتر به پرسپولیس بازگشت و به نظر می‌رسید که گزینه اول گلزنی این تیم باشد ولی این بازیکن پس از ۳ هفته همچنان راه دروازه‌ها را پیدا نکرده و در بازی آخر تنها موفق به‌ثبت یک پاس گل شد. علیپور که توسط ۲۶ درصد کاربران انتخاب شده فقط ۸ امتیاز کسب کرده و 0.2 از ارزش آن کم شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...