football360 logo
360-club
360-club-icon

آشنایی با گزینه‌هایی اقتصادی هر پست؛ فرصت را از دست ندهید

14 شهریور 1403 ساعت 17:5872 نظر
در این فصل برخی از بازیکنان با قیمت کم بازدهی خوبی در فوتبال فانتزی داشته‌اند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از گذشت ۳ هفته از لیگ فرصت مناسبی است که کاربران در تیم خود تغییرات لازم را ایجاد کنند. در این دوره بازیکنانی با قیمت کمتر عملکرد بسیار خوبی داشتند. هر چه قدر از فصل بگذرد این بازیکنان قطعاً طرفدار بیشتری پیدا خواهند کرد. باتوجه به متغیر بودن قیمت بازیکنان در این دوره، انتخاب زمان مناسب برای خرید یک بازیکن می تواند استراتژی مناسب برای کسب موفقیت در فوتبال فانتزی باشد.

لک گزینه مطمئن برای دروازه

حامد لک پس از گذشت ۳ هفته با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان این فصل از فوتبال فانتزی است. این دروازه‌بان ۵ واحد ارزش دارد و بین دروازه‌بان‌های اصلی تیم‌ها از قیمت مناسبی برخورددار است. تنها ۸ درصد از کاربران از لک در ترکیب خود استفاده کردند که در ادامه فصل می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران باشد.

هلیچی انتخاب کم سر و صدا

در لیگ ایران مدافعان بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند و در قیمت‌گذاری این فصل هم ارزش مدافعان نسبت به فصول گذشته بیشتر شده است. در خط دفاع گزینه‌های جذاب و جنجالی مثل رامین رضاییان، شجاع خلیل‌زاده و ... به‌چشم می‌خورند ولی این مدافعان از قیمت بالایی برخوردار هستند. در این بین، نام یک مدافع با حداقل قیمت بین مدافعان امتیازآور به‌چشم می‌خورد؛ علی هلیچی مدافع استقلال خوزستان با قیمت ۴ توانسته ۱۸ امتیاز کسب کند و چهارمین مدافع امتیازآور این فصل است و گزینه کم‌ریسکی برای این پست به نظر می‌رسد.

هافبک‌های اقتصادی پرتعداد

در خط هافبک اکثراً بازیکنانی موفق ظاهر شدند که قیمت چندان بالایی ندارند. یکی از این بازیکنان امید نورافکن هافبک ملوان است. این بازیکن پنالتی‌زن اول این تیم به‌شمار می‌رود و شانس مناسبی برای گلزنی دارد. مهرداد قنبری و عارف حاجی عیدی ۵.۶ و ۵.۱ قیمت دارند و در تیم‌شان خوش درخشیده‌اند. یکی از هافبک‌هایی که می‌توان در ادامه فصل به صورت جدی‌تر به آن توجه کرد، وحید امیری است. این بازیکن امکان دارد در ادامه فصل مانند بازی با فولاد در خط حمله به کار گرفته شود و شانس بالایی برای گلزنی داشته باشد.

صعودی‌ترین رشد قیمت برای غندی پور

در ۳ هفته‌ای که از لیگ گذشته بیشترین رشد قیمت را رضا غندی‌پور مهاجم جوان ملوان داشته است. این بازیکن با ۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و علاوه بر این یک پنالتی هم گرفته است. غندی‌پور امتیازآورترین مهاجم این فصل است. ارزش این بازیکن بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل افزایش یافته و از 5.5 به 5.9 رسیده است. غندی‌پور را ۲۱ درصد کاربران انتخاب کردند و با این قیمت و این عملکرد، ایده‌آل‌ترین انتخاب برای ترکیب فوتبال فانتزی به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...