football360 logo
360-club
360-club-icon

گلایه حسینی از شاگردانش؛ به پرسپولیس کادو دادیم!

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵37 نظر
سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به شکست تیمش مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد و از اشتباهات بازیکنان تیم خود گلایه کرد.

به گزارش فوتبال 360، آلومینیوم اراک امشب در پنجمین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پرسپولیس بود که اراکی‌ها نتوانستند عدد صفر را از مقابل شمار بردهای خود در فصل جدید پاک کنند و با پذیرش شکستی 2گله به کار خود مقابل مدافع عنوان قهرمانی پایان دادند؛ آن‌هم در شرایطی‌که 2 گل پرسپولیس هم در مسابقه امشب مردود شد و اراکی‌ها در فاز دفاعی نتوانستند عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارند.

مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک که تجربه شکست دادن پرسپولیس را در لیگ برتر و جام حذفی دارد، بعد از پایان نبرد با سرخ‌پوشان پایتخت، در نشست خبری حضور یافت و در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس نسبت به نتیجه به‌ثبت رسیده در جدال امشب برابر پرسپولیس واکنش نشان داد. حسینی با اشاره به عملکرد بازیکنان دو تیم در بازی امشب، نسبت به اشتباهات بازیکنان تیم خود موضع گرفت و از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و اشتباهات آن‌ها را بچه‌گانه توصیف کرد!

زمانی‌که برابر تیم باکیفیت پرسپولیس اشتباه می‌کنید، 100 درصد می‌بازید

حسینی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش درباره جدال با پرسپولیس گفت: «برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم، اما متأسفانه دقیقه یک یا دوم بازی یک پنالتی بچه‌گانه دادیم. وقتی مقابل تیم خوب پرسپولیس با این همه بازیکن چنین کادویی به حریف می‌دهید، خیالش را راحت می‌کنید! در ادامه بازیکنان ما خیلی روان و پرانرژی بازی کردند. در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم، اما باز هم هدیه دیگری به پرسپولیس دادیم. ما دو گل خوردیم، اما شکل فوتبال‌مان خوب بود».

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به نمایش پراشتباه بازیکنان تیمش در مصاف امشب برابر پرسپولیس توضیح داد: «قانون فوتبال است و زمانی‌که برابر تیم باکیفیت پرسپولیس اشتباه می‌کنید، 100 درصد می‌بازید. مطمئنم این تیم جمع و جور می‌شود، اما امیدوارم بازیکنان ما درک کنند که در فوتبال حرفه‌ای حق اشتباه نداریم، آن‌هم اشتباهی بزرگ. اگر اشتباه کنیم تنبیه می‌شویم. بازیکنان آلومینیوم زحمت کشیدند، ولی خیلی ناامید شدیم و با زحماتی که کشیده بودیم، نتوانستیم نتیجه بگیریم».

ما تیمی نبودیم که به حریف موقعیت بدهیم اما ...

مجتبی حسینی درباره ناکامی تیمش در خلق موقعیت گلزنی گفت: «وقتی در زمین پرسپولیس 2 بر صفر عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود. بازی دست ما بود و آن‌ها (پرسپولیس) ضدحمله می‌زدند. ما تعویض‌های هجومی انجام دادیم، ولی نکته کلیدی بازی پنالتی دقیقه دوم بود و کار را برای پرسپولیس راحت کرد. ما تیمی نبودیم که به حریف موقعیت بدهیم، اما روی موقعیتی ساده پنالتی دادیم. نباید ناامید شویم و می‌بایست تلاش کنیم، ما نیاز به یک پیروزی داریم».

حسینی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه امشب گفت: «اجازه نداریم درباره داوری صحبت کنیم، ولی اگر سیستم (VAR) نبود، بازی 4 بر صفر می‌شد. وقتی (VAR) به داور کمک و تصمیم او را عوض می‌کند، یعنی اوضاع خوب نبوده است. سیستم (VAR) در جاهایی می‌تواند کمک کند و به سوت‌های وسط زمین کمک نمی‌کند. اگر این هم (VAR) داشت خیلی اتفاقات می‌افتاد. وقفه‌ها برای هر دو تیم بود. همان‌طور که گفتم ما به حریف دو گیفت (هدیه) دادیم. توپی را که نباید برایش اتفاقی بیفتد، پنالتی دادیم. اوت معمولی را هم به بازیکن حریف دادیم و گفتیم وارد دروازه کن! ما کار را برای حریف راحت کردیم».

سرمربی ایرالکو در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره جوان‌گرایی انجام شده در ترکیب آلومینیوم و اعتماد به بازیکنان 19-18 ساله گفت: «جوان‌های بااستعدادهایی داریم و الان در حال حاضر چوب باتجربه‌ها را می‌خوریم. البته شوخی کردم. در این چند هفته اتفاقات مضحکی برای ما افتاده است، اما قرار نیست ادامه داشته باشد و روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری