football360 logo
360-club
360-club-icon

اینزاگی: ترجیح می‌دادم یک رکورد دیگر را خراب می‌کردیم/گواردیولا: یک تیم فوق‌العاده هستیم

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۰44 نظر
سیمونه اینزاگی عنوان کرد از کیفیت حریف آگاه بودند و پپ گواردیولا گفت از بازی راضی است.

به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی روز چهارشنبه و در نخستین بازی خود لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، عنوان کرد اینتر پس از تساوی در برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، باید روی چه چیزی کار و پیشرفت کند و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، دفاع اینتر را قوی نامید. 

از کیفیت حریف خود آگاه بودیم

اینزاگی در مصاحبه خود گفت: «بازیکنان واقعا خوب کار کردند. ما از کیفیت حریف خود آگاه بودیم، با این وجود خوب کار کردیم و می‌توانستیم حتی آن‌ها را با مشکل رو به رو کنیم. در نیمه دوم کمی بیشتر رو به جلو کار کردیم اما موقعیت‌های دارمیان و مختاریان وارد دروازه نشد. به بچه‌ها تبریک می‌گویم، حالا به جلو حرکت می‌کنیم.

او در ادامه سخنان خود درباره مشکل در گلزنی گفت: «در سری آ  هم این اتفاق افتاد، در یک‌سوم پایانی باید مهارت خود را نشان دهیم. اولین بار است  در یک بازی این فصل گل نمی‌زنیم. مقابل باشگاه‌هایی مثل منچسترسیتی و رئال مادرید، همیشه به نظر می‌رسد می‌توانید گلی به ثمر برسانید، اما آن‌ها جلوی این کار را می‌گیرند. طارمی خوب کار کرد و یک پاس خوب پاس به کارلوس آگوستو داد و ادرسون یک مهار خوب انجام داد.» 

منچسترسیتی در خانه بسیار قدرتمند است اما نتوانست در اتحاد در لیگ قهرمانان اروپا و برای اولین بار پس از بازی با اسپورتینگ در مارس 2022 گلزنی کند.

اینزاگی گفت: «آن‌ها از سال 2018 اینجا و در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده‌اند. ترجیح می‌دادم این رکورد را خراب کنیم.» 

خوب بازی کردیم 

گواردیولا درباره بازی گفت: «ما واقعا خوب کار کردیم. من تیمم را دوست دارم.‌گروه فوق العاده‌ای هستیم. اینتر خیلی خوب دفاع کرد. آن‌ها استاد دفاع و حمل توپ هستند. در  برخی مقاطع توپ را به سادگی از دست دادیم و موقعیت ضد حمله برای آن‌ها ایجاد شد. در این موارد باید دقیق‌تر کار کنیم.»

او درباره موقعیت‌های ایلکای گوندوغان و یوشکو گواردیول گفت: «یان زومر چند مهار خوب انجام داد. بخصوص روی شوت گواردیول عالی واکنش نشان داد. با این وجود موقعیت‌های چندان دیگری نداشتیم. برابر تیمی با این دفاع، ایجاد موقعیت کار راحتی نیست. در کل از بازی راضی بودم و همه چیز را دوست داشتم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری