football360 logo
360-club
360-club-icon

اتفاق ویژه برای اسطوره فوتبال ایران؛ مهدوی‌کیا، سرمربی جدید الجزیره الحمرا

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰212 نظر
در اولین تجربه سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در فوتبال بزرگسالان، او هدایت تیم دسته‌اولی الجزیره الحمرا امارات را برعهده گرفت.

به گزارش فوتبال 360، مهدی مهدوی‌کیا جزو اسطوره فوتبال ایران محسوب می‌شود که بعد از پایان دوران حضورش در مستطیل سبز به سراغ بازیکن‌سازی رفت و در رده سنی پایه فعالیت خود در قامت مربی را پیش برد. مهدوی‌کیا که سال‌های درخشانی را در فوتبال باشگاهی آلمان و بوندسلیگا پشت سر گذاشته بود، در سالیان اخیر در قامت مربی تیم جوانان هامبورگ فعالیت می‌کرد و نزدیک به یک‌دهه سکان هدایت این تیم را برعهده داشت و در تیم‌های پایه باشگاه هامبورگ کار خود را پیش می‌برد.

مهدوی‌کیا که تجربه سرمربیگری در تیم امید ایران را هم در کارنامه‌اش دارد، هفته گذشته به همکاری خود با باشگاه هامبورگ خاتمه داد و دوره حضورش در این تیم آلمانی به پایان رسید. بعد از این تصمیم غیرمنتظره مهدی مهدوی‌کیا، همگان چشم‌انتظار مقصد جدید این سرمربی جوان و آینده‌دار بودند که سرانجام مقصد جدید مهدوی‌کیا مشخص شد و اسطوره فوتبال ایران در تصمیمی جالب‌توجه به سراغ سرمربیگری در رده سنی بزرگسالان رفت و سرمربی‌لژیونر شد.

سرمربیگری مهدوی‌کیا در لیگ دسته اول امارات

اسطوره 47 ساله فوتبال ایران بعد از بررسی پیشنهادات واصله، تصمیم گرفت تا هدایت تیم الجزیره الحمرا را برعهده گیرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که در سالیان گذشته بارها نام مهدی مهدوی‌کیا به عنوان گزینه هدایت پرسپولیس مطرح شده بود اما او سعی داشت تا دور از فوتبال باشگاهی ایران و البته دور از فوتبال بزرگسالان کار خود را پیش ببرد اما سرانجام طلسم عدم حضور او در تیم‌های بزرگسالان شکسته شد و رسماً مهدی مهدوی‌کیا در قامت سکان‌دار تیم الجزیره الحمرا معارفه شد.

48 ساعت تا اولین چالش مهدوی‌کیا در الجزیره الحمرا!

الجزیره الحمرا در فصل گذشته لیگ دسته اول امارات در رتبه دهم قرار گرفت. آن‌ها که هنوز کار خود را در فصل جدید لیگ دسته اول آغاز نکرده‌اند، در نخستین بازی‌شان در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی باید در دور نخست جام پادشاهی امارات روز شنبه سی‌ویکم شهریورماه از ساعت 16:55 به وقت تهران به مصاف الظاهره بروند که باید دید اولین تجربه حضور مهدی مهدوی‌کیا روی نیمکت تیم اماراتی، چه نتیجه‌ای در کارنامه الجزیره الحمرا به‌ثبت خواهد رسید. گفتنی است که اولین بازی تیم اماراتی در فصل جدید لیگ یک، روز پانزدهم مهرماه برابر الحمریه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری