football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور ششم فوتبال فانتزی؛ دفاعی‌ترین ترکیب برای کم‌گل‌ترین هفته تاریخ!

09 مهر 1403 ساعت 19:3055 نظر
هفته ششم لیگ بیست‌وچهارم فقط ۶ گل داشت و کم‌گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته ششم لیگ با ۶ گل کم‌گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر بود و طبیعتاً تیم رویایی این هفته که کاربری با انتخاب آن بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد و ۱۱۰ امتیازی نصیب‌اش می‌شد، با دفاعی‌ترین حالت ممکن و با حداکثر دفاع و حداقل مهاجم شکل گرفت.

دروازه‌بان: لوآن پولی

دروازه‌بان نساجی باز هم در این هفته خوش درخشید و امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد. پولی علاوه بر کلین‌شیت، یک امتیاز برای تعداد مهار گرفت و بهترین بازیکن زمین شد. این عملکرد برای پولی ۱۰ امتیاز به همراه داشت. لوآن پولی در ۱۴ بازی که از فصل پیش در لیگ ایران انجام داده ۴ بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

مدافعان: میلاد باقری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بهرام گودرزی، فرشاد فرجی و سعید کریمی

امتیازآورترین بازیکن هفته مدافع ملوان بود. میلاد باقری و محمدحسین کنعانی‌زادگان عملکرد مشابهی داشتند، زننده تک گل تیم‌شان بودند. دومین بازیکن برتر زمین شدند و دروازه تیم‌شان را بسته نگه داشتند. تنها کارت زردی که کنعانی‌زادگان به دلیل شادی بعد از گل دریافت کرد، تفاوت این دو بازیکن را رقم زد. محمدحسین کنعانی‌زادگان امتیازآورترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی است. باقری فقط توسط ۰.۲ درصد کاربران انتخاب شده است. ملوان و پرسپولیس یک بازیکن دیگر هم در تیم رویایی دارند. فرشاد فرجی بهترین بازیکن بازی بزرگ هفته شد و ۹ امتیاز گرفت. سعید کریمی مدافع ملوان با قرار گرفتن جزو ۳ بازیکن برتر زمین شد و ۷ امتیاز گرفت. بهرام گودرزی از آلومینیوم هم پاس تک‌گل تیمش را داد و ۱۰ امتیازی شد.

هافبک‌ها: احسان پهلوان، امیرحسین حسین‌زاده، هادی حبیبی‌نژاد و ایگور پوستونسکی

احسان پهلوان بعد از ۵ فصل موفق به گلزنی شد تا با 11 امتیاز، امتیازآورترین هافبک این هفته باشد. امیرحسین حسین‌زاده پس از یک هفته غیبت با گل بازگشت و ۱۰ امتیاز گرفت. این بازیکن،‌ امتیازآورترین هافبک این فصل است. هادی حبیبی‌نژاد در ۳ بازی آخر ۲ گل زده و در این هفته ۱۰ امتیازی شد. ایگور پوستونسکی هم روی گل تراکتور موثر بود و ۷ امتیاز کسب کرد.

مهاجم: رحمان جعفری

در کم‌گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر، تنها یک مهاجم موفق به گلزنی شد. رحمان جعفری پاس تنها گل آلومینیوم را داد و ۹ امتیاز گرفت تا آلومینیوم هم ۲ نماینده در تیم رویایی داشته باشد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...