football360 logo
360-club
360-club-icon

آنچلوتی: همه چیز را درباره حریف می‌دانم؛ نقش بلینگام این فصل مهم‌تر است

30 مهر 1403 ساعت 23:407 نظر
کارلو آنچلوتی عنوان کرد ترجیح می‌دهد کیلیان امباپه گل بزند.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌رود. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مصاحبه خود درباره این بازی سخن گفت و عنوان کرد ترجیح می‌دهد کیلیان امباپه به جای دفاع، بیشتر گل بزند. 

کار روی دفاع

آنچلوتی درباره نمایش تیم گفت: «همانطور که گفتم ما روی جنبه دفاعی کار می‌کنیم و در حمله گزینه‌های بیشتری داریم. گل‌های زیادی دریافت نمی‌کنیم، با این وجود رقبا شانس گلزنی به دست می‌آورند. اکنون روی این موضوع کار می‌کنیم تا سعی کنیم در دفاع قدرتمندتر باشیم.»

آنچلوتی در ادامه سخنان خود درباره این موضوع که آیا از جاسوس برای فهمیدن اسرار دورتموند استفاده کرده است یا نه، گفت: «ما همه چیز را در مورد تیم رقیب می‌دانیم. همه بازی‌های آنها را تماشا می‌کنیم. هیچ رازی وجود ندارد. اطلاعات کافی در مورد تیم و نحوه بازی آنها  دارم و نیاز به جاسوس نیست.»

عدم گلزنی بلینگام 

او درباره عدم گلزنی بلینگام گفت: «ما از کار او راضی هستیم زیرا می‌جنگد و فداکاری می‌کند. سال گذشته  گل‌های زیادی به ثمر رساند که هیچ کس انتظارش را نداشت. همیشه گل می‌زنیم، بازیکنان بسیار با استعدادی در حمله داریم و کار او در تیم بسیار مهم‌تر از گل‌هایش در فصل گذشته است.

آنچلوتی درباره امباپه گفت: «من ترجیح می‌دهم او بیشتر از دفاع، گل بزند. شماره 9 رئال مادرید سال‌ها به این شکل بوده  و اکنون هم به همین ترتیب است.»

او درباره مودریچ گفت: «مودریچ بازیکنی منحصر به فرد و با استعداد مدیریت عالی محسوب می‌شود و از این نظر به ما کمک زیادی می‌کند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...