football360 logo
360-club
360-club-icon

واکنش جالب اسکوچیچ به سوال جنجالی؛ اکنون فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم!

02 آبان 1403 ساعت 20:3059 نظر
سرمربی تراکتور تبریز به سوالی درباره سودای قهرمانی سرخ‌ها در مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2 پاسخ جالب‌توجهی داد.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور بعد از آغاز همکاری با دراگان اسکوچیچ جذب ستاره‌های پرشمار و اسم‌ورسم‌دار در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، به دنبال آن است تا هم در مسابقات داخلی و هم در مسابقات بین‌المللی روزگار خوبی را پشت سر بگذارد. سرخ‌پوشان تبریزی که در لیگ برتر در صف مدعیان حضور دارند و تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، در رقابت‌های آسیایی عملکردشان قابل‌توجه بوده و بعد از شکست دادن الوکره قطر، آن‌ها امشب موفق به کسب پیروزی برابر روشن تاجیکستان شدند تا صدرنشین گروه اول باقی بمانند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی باتجربه تراکتور تبریز که روزهای خوبی را در جمع سرخ‌پوشان تبریزی می‌گذراند، بعد از برتری 3 بر یک تراکتوری‌ها برابر حریف تاجیکستانی، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آن‌ها پیرامون عملکرد تیمش در مسابقه امشب و برد 3گله به‌دست آمده برابر روشن پاسخ داد. همچنین امیرحسین حسین‌زاده که امشب 2 گل از 3 گل تراکتور را زد و عنوان برترین بازیکن زمین را کسب کرد، همراه با اسکوچیچ در نشست خبری بعد از جدال با حریف تاجیکستانی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم راضی نبودم اما ...

اسکوچیچ درباره مسابقه امشب برابر حریف تاجیکستانی و برد 3 بر یک به‌دست آمده برابر روشن با تمجید از عملکرد شاگردان خود گفت: «به تیم خودم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم. می‌توانستیم خیلی زودتر بازی را تمام کنیم؛ چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. من در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم راضی نبودم. حس می‌کردم کنترل بازی از دست‌مان خارج می‌شود و تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد. با این حال برد خوبی بود‌».

از اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسف هستم

سرمربی تراکتور در واکنش به حذف موهون‌باگان از گردونه رقابت‌های آسیایی به دلیل عدم سفر به ایران و رویارویی با تیم تبریزی گفت: «دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. از اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسف هستم. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما هم دو بازی کمتر انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند. تیم روشن برای ما قابل‌احترام بوده و تمرکز من روی تراکتور است و سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی کنیم».

می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم اما ...

دراگان اسکوچیچ درباره هدف‌گذاری تیمش در رقابت‌های آسیایی و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی توضیح داد: «قطعاً ما رویاپردازی کرده و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم؛ اما از اکنون فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم». اسکوچیچ به مانند نشست خبری پیش از بازی از کشور تاجیکستان تمجید کرد و گفت: «قطعاً یک روز به عنوان توریست به کشور تاجیکستان خواهم آمد. من خیلی از این کشور خوشم آمد و تعریف زیادی از تاجیکستان شنیده‌ام».

بازی هر کجا که برگزار شود، با 100 درصد آمادگی حضور خواهیم داشت

سرمربی سرخ‌پوشان در بخش پایانی صحبت‌های خود در نشست خبری بعد از جدال با روشن، درباره احتمال برگزاری دیدار برگشت دو تیم در زمین ثالث و عدم میزبانی احتمالی تراکتوری‌ها در تبریز پاسخ داد: «ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم‌، ولی من تصمیم‌گیر نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با 100 درصد آمادگی حضور خواهیم داشت».

می‌توانستم گل‌های بیشتر بزنم

امیرحسین حسین‌زاده هم درباره جدال امشب با روشن تاجیکستان گفت: «من هم خیلی خوشحال هستم و خدا را شاکرم بابت این برد. من به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت بابت این برد تبریک می‌گویم. می‌توانستم گل‌های بیشتر بزنم. شانس‌های زیادی را از دست دادم و اینکه 2 گل زدم باعث خرسندی بوده و امیدوارم این بردها ادامه‌دار باشد».

نشستن روی نیمکت تیم ملی هم باعث افتخار است

ستاره گلزن تراکتور درباره نیمکت‌نشینی‌اش در تیم ملی و عدم فرصت حضور در ترکیب این تیم در بازی‌های اخیر گفت: «نشستن روی نیمکت تیم ملی هم باعث افتخار است. رفته‌رفته به ما هم بازی می‌رسد و در حال کسب تجربه هستیم. بازیکنان بزرگی در تیم ملی حضور دارند. من سعی و تلاش می‌کنم تا فرصت بازی به‌دست آورم».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...