football360 logo
360-club
360-club-icon

رونمایی رسمی از سرمربی جدید شمس‌آذر؛ بازگشت زودهنگام مهاجری به چرخه سرمربیان لیگ برتری!

02 آبان 1403 ساعت 15:3535 نظر
بعد از توافقات انجام‌شده با رضا مهاجری، این سرمربی باتجربه به عنوان سکان‌دار جدید شمس‌اذر قزوین معرفی شد.

به گزارش فوتبال 360، شمس‌آذر قزوین یکی از تیم‌های بدون سرمربی در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شد؛ تیمی که قرار بود با هدایت مازیار زارع پا به عرصه رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم بگذارد اما پیش از آنکه فصل جدید رقابت‌ها آغاز شود، زارع به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد و سعید دقیقی که فصل گذشته هم سکان‌دار یشمی‌پوشان بود، در قامت سرمربی بار دیگر به تیم شمس‌آذر بازگشت تا در دومین فصل حضور این تیم در لیگ برتر بازهم دقیقی روی نیمکت شمس‌آذر باشد.

دقیقی بعد از 8 هفته حضور روی نیمکت تیم قزوینی و کسب 7 امتیاز، تصمیم به کناره‌گیری از هدایت شمس‌آذر گرفت و سکان هدایت خیبر خرم‌آباد را پذیرفت تا شرایط آینده نیمکت تیم قزوینی نامشخص باشد. در روزهای گذشته و بعد از آنکه دقیقی راهی خیبر شد، مدیران باشگاه قزوینی به دنبال استخدام جانشین او بودند که مذاکرات با رسول خطیبی و سیروس پورموسوی برای پر کردن جای دقیقی مثبت پیش نرفت و بعد از منتفی‌شدن همکاری با خطیبی و پورموسوی، شمس‌آذری‌ها به سراغ مذاکره با رضا مهاجری رفتند.

جابه‌جایی سرمربیان؛ این‌بار روی نیمکت شمس‌آذر و خیبر!

رضا مهاجری که فصل گذشته توانست خیبر را با ثبتی رکوردی تاریخی قهرمان لیگ آزادگان کند و به لیگ برتر برساند، در آغاز فصل سکان‌دار سفیدوسبزپوشان خرم‌آبادی بود و در 5 هفته، 5 امتیاز به‌دست آورد که عملکرد او موردپسند مدیران باشگاه خیبر نبود؛ آن‌هم در حالی‌که خیبری‌ها با تیم‌های سرسختی چون سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد و تراکتور دیدار داشتند! بعد از برکناری از هدایت خیبر، مارکو اورلیو نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به تازگی دقیقی به عنوان سرمربی جدید خیبر معرفی شده است.

شمس‌آذر، پنجمین تیم لیگ برتری دوران سرمربیگری مهاجری

مهاجری که حالا دقیقی را روی نیمکت تیم سابق خود می‌بیند، مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه شمس‌آذر داشت و دقایقی قبل رسماً از سوی باشگاه قزوینی به عنوان سرمربی جدید یشمی‌پوشان معرفی شد تا جانشین سعید دقیقی شود! بعد از پدیده (شهرخودرو)، ماشین‌سازی، نساجی و خیبر، حالا شمس‌آذر قزوین، پنجمین تیم لیگ برتری دوران سرمربیگری رضا مهاجری محسوب می‌شود. گفتنی است که مهاجری تجربه حضور در تیم‌های شیرین فراز، سیاه‌جامگان و مس کرمان را هم در کارنامه‌اش دارد.

پرسپولیس، اولین حریف شمس‌آذرِ مهاجری!

شمس‌آذری‌ها در شرایطی امروز (چهارشنبه) سرمربی جدید تیم خود را معرفی کردند که قرار است داوود سیدعباسی در نقش دستیار اول در کنار رضا مهاجری در کادرفنی شمس‌آذر حضور داشته باشد. جالب آنکه بعد از کسب 7 امتیاز از 8 بازی اخیر، یشمی‌پوشان دیدار سخت و سرنوشت‌سازی را شنبه‌شب در تهران در پیش دارند و باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف پرسپولیس بروند که باید دید مهاجری در اولین تجربه حضورش روی نیمکت شمس‌آذر چه عملکردی از خود به جای می‌گذارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...