football360 logo
360-club
360-club-icon

معرفی برنده‌های هفته هشتم پیش‌بینی لیگ برتر ایران در فوتبال 360؛ تقسیم جایزه 20 میلیونی فقط با 39 امتیاز!

03 آبان 1403 ساعت 16:0095 نظر
برنده‌های هفته هشتم مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران در سایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» مشخص شد.

فوتبال 360 به مانند فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی را در سایت و اپلیکیشن خود شروع کرده است که شما می‌توانید از اینجا وارد بخش پیش‌بینی شوید. در بخش پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شما مخاطبان می‌توانید هر هفته مسابقات لیگ بیست‌وچهارم را پیش‌بینی کنید و هر هفته 20 میلیون تومان به نفر اول اهدا می‌شود. البته که در صورت برابر شدن امتیازات نفرات اول، جایزه بین نفرات تقسیم خواهد شد. همچنین در پایان فصل، یک دستگاه خودرو (KMC) ایگل به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی اهدا خواهد شد و 200 میلیون تومان برای نفر دوم و 100 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

مسابقه پیش‌بینی دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در شرایطی با مشارکت بیش از 263 هزار کاربر به انجام رسید که کاربران در این هفته، امکان پیش‌بینی نتیجه 5 دیدار را داشتند؛ چرا که دوئل تیم‌های سپاهان - نساجی، گل‌گهر - تراکتور و ملوان - پرسپولیس به زمان دیگری موکول شد و همین مسئله باعث شد تا با توجه به کاسته‌شدن از شمار بازی‌ها، رقابت کاربران برای رسیدن به جایزه 20 میلیون تومانی تنگاتنگ‌تر و جذاب‌تر شد. در این میان، ثبت نتایج عجیب و غیرمنتظره‌ای مثل برد 3 بر صفر ذوب‌آهن برابر استقلال، پیروزی 4 بر 2 آلومینیوم در جدال با فولاد و برتری 3 بر 2 استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان باعث شد تا کاربران کار بسیار سختی برای رسیدن به حداکثر امتیاز در این هفته داشته باشند و سرانجام 2 کاربر مشترکاً عنوان نخست هفته را از آن خود کردند.

مهران محمودوند

کاربران سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 برای رسیدن به جایزه 20 میلیونی در این هفته رقابت جذابی داشتند اما سرانجام فقط 2 کاربر توانستند این جایزه را از آن خود کنند که یکی از آن‌ها مهران محمودوند از خرم‌آباد بود. جالب آنکه محمودوند فصل گذشته هم توانسته بود برنده مسابقه پیش‌بینی شود و در این هفته هم او که طرفدار تیم‌های استقلال و رئال مادرید است، با کسب 39 امتیاز، برنده مشترک شد و 10 میلیون تومان جایزه نقدی را از آن خود کرد. محمودوند در این هفته هیچ پیش‌بینی کاملاً اشتباهی نداشت و نتیجه دیدار شمس‌آذر - هوادار و چادرملو - خیبر را هم کاملاً درست حدس زد و جالب آنکه پایین‌ترین امتیاز را از دیدار استقلال - ذوب‌آهن به‌دست آورد؛ به‌طوری‌که برد 2 بر یک ذوبی‌ها را پیش‌بینی کرده بود و با توجه به برتری 3گله تیم اصفهانی، 5 امتیاز نصیب مهران محمودوند شد.

امیر محمدی شاهرخ‌آبادی

امیر محمدی شاهرخ‌آبادی دیگر برنده مسابقه پیش‌بینی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 است. محمدی شاهرخ‌آبادی در حالی توانست در این هفته برنده جایزه شود که او در صحبت‌هایش توضیح داد که تصور می‌کرده زودتر از این‌ها در مسابقه پیش‌بینی صاحب مقام شود و جایزه ببرد! او همانند محمودوند، نتیجه دیدار تیم‌های شمس‌آذر - هوادار و چادرملو - خیبر را کاملاً درست حدس زده و هیچ پیش‌بینی کاملاً اشتباهی نداشته و با کسب 7 امتیاز از هر کدام از دیدارهای آلومینیوم - فولاد و استقلال خوزستان - مس رفسنجان و کسب 5 امتیاز از تقابل تیم‌های استقلال - ذوب‌آهن توانست به صورت مشترک در فهرست برنده‌های این هفته قرار گیرد و جایزه 10 میلیونی را از آن خود کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...