football360 logo

تیم رویایی دور ششم فوتبال فانتزی؛ شکستن رکورد امتیاز

09 بهمن 1401 ساعت 14:2512 نظر
«رضا اسدی» با 20 امتیاز رکورد بیشترین امتیاز این فصل از فوتبال فانتزی را شکست.

به گزارش فوتبال 360، این هفته از لیگ، هفته کم گلی نبود و همین آمار این دور از فوتبال فانتزی را پرامتیازتر از هفته‌های قبل کرد. تیم رویایی این دور از فوتبال فانتزی 129 امتیاز داشت که این بیشترین میزان امتیاز برای تیم رویایی در این فصل است. برای چیدن این ترکیب احتیاج به 71.5 واحد پولی بود. کاربران با مراجعه به بخش فوتبال فانتزی می‌توانند در این رقابت جذاب شرکت کرده و تیم دلخواه خود را بسازند.

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی برای دومین هفته متوالی، در تیم رویایی قرار گرفت. این دروازه‌بان در کنار ایمان صادقی، امتیازآورترین دروازه‌بان فصل است. پورحمیدی در این بازی 6 مهار داشت که یکی از آنها ضربه پنالتی بود. این دروازه‌بان با این آمار دومین بازیکن برتر زمین شد و 11 امتیاز گرفت.

مدافعان: امید نورافکن، رامین رضاییان و آرمین سهرابیان

تک گل سپاهان برابر نساجی را دو مدافع این تیم ساختند و زدند. رامین رضاییان پاس گل داد و امید نورافکن گل زد. هر 2 بازیکن کلین‌شیت کردند و جزو 2 بازیکن برتر زمین قرار گرفتند تا با 11 و 15 امتیاز در تیم رویایی فانتزی قرار گیرند. نورافکن با عبور از گئورگی گولسیانی امتیازآورترین بازیکن فوتبال فانتزی شد. آرمین سهرابیان با 9 امتیاز دیگر مدافع تیم رویایی است این بازیکن با گل دقایق پایانی مانع شکست تیمش شد. در این دور، بازیکنانی در سایر پستها امتیازی بیشتر از سهرابیان کسب کردند ولی باید حداقل 3 مدافع در تیم رویایی حضور می‌یافت که باعث ورود سهرابیان به تیم رویایی شد.

هافبک‌ها: رضا اسدی، سعید مهری، غلامرضا ثابت ایمانی، روبرتو تورس و ریکاردو آلوز

رضا اسدی بزرگترین شگفتی این هفته بود. این بازیکن که در هفته‌های اخیر در خط حمله بازی می‌کند در این بازی خوش درخشید و 3 گل زد و بهترین بازیکن زمین شد و با 20 امتیاز رکورددار بیشترین امتیاز در یک بازی را به نام خود زد. 14 درصد کاربران این بازیکن را در ترکیب خود داشتند. 3 هافبک با 11 امتیاز در تیم رویایی قرار گرفتند. سعید مهری با 2 پاس گل و غلامرضا ثابت ایمانی و روبرتو تورس با یک گل و کسب عنوان بهترین بهترین بازیکن زمین، این میزان امتیاز را کسب کردند. تورس هافبک تازه به خدمت گرفته فولاد تنها در تیم 3 درصد کاربران حضور داشت و به نظر می‌رسد که گزینه مناسبی برای هفته‌های آینده باشد. ریکاردو آلوز، آقای پاس گل لیگ هم با 2 پاس گل، 10 امتیازی شد و به جمع بهترین‌های هفته راه یافت.

مهاجم‌ها: محمدرضا آزادی و امین قاسمی‌نژاد

محمدرضا آزادی در بازی با صنعت نفت خوش درخشید. این بازیکن 2 گل زد، یک پاس گل داد، یک پنالتی گرفت و بهترین بازیکن زمین شد و 19 امتیاز به دست آورد. این بازیکن با 40 امتیاز با اختلاف امتیازآورترین مهاجم این فصل از فوتبال فانتزی است. امین قاسمی‌نژاد با 12 امتیاز دیگر مهاجم تیم رویایی فانتزی است. این بازیکن یک گل زد، یک پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد. 



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری