football360 logo

شبی پرماجرا در انتظار لژیونرهای ایرانی؛ فرصتی برای درخشش

09 اردیبهشت 1402 ساعت 11:3011 نظر
لژیونرهای فوتبال ایران امروز در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگای آلمان، چمپیونشیپ انگلیس، لیگ ستارگان قطر و البته لیگ مجارستان فرصت بازی دارند.

به گزارش فوتبال 360، هفته جدید مسابقات باشگاهی از راه رسیده و ستارگان فوتبال ایران که در قامت لژیونر فعالیت می‌کنند، به دنبال آن هستند تا در هفته جدید بتوانند روزگار متفاوتی را تجربه کنند و با درخشش در تیم‌های باشگاهی خود، بیش از پیش جایگاه‌شان را در ترکیب تیم خود ثابت کنند. در اولین روز از هفته جدید، ستارگانی مانند سردار آزمون، سامان قدوس، اللهیار صیادمنش، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و شهاب زاهدی در تلاش هستند تا بتوانند در ترکیب تیم خود فرصت بازی به‌دست آورند و بدرخشند.

«سردار» به رویای خود می‌رسد؟

بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو روزهای رویایی را تجربه می‌کند و آن‌ها در 14 بازی اخیر خود در بوندسلیگا و لیگ اروپا شکستی را متحمل نشده‌اند و امروز در هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگای آلمان به دنبال آن هستند تا خود را به رتبه پنجم جدول نزدیک‌تر کرده و روند شکست‌ناپذیری‌شان را حفظ کنند. لورکوزنی‌ها امروز از ساعت 17 میهمان تیم یونین‌برلین هستند. با وجود عملکرد درخشان در هفته‌های گذشته، سردار آزمون در 6 بازی اخیرش تنها یک‌بار در ترکیب اصلی قرار گرفته که امید دارد با توجه به مصدومیت پاتریک شیک، بتواند امروز هم در ترکیب اولیه قرار گیرد و پنجمین گل فصل خود را به‌ثمر برساند.

«قدوس» در سودای طلسم‌شکنی در لیگ برتر انگلیس

سامان قدوس ستاره نیمکت‌نشین برنتفورد در هفته‌های گذشته بوده است. قدوس در 6 بازی اخیر برنتفورد، در 3 مسابقه به عنوان یار جانشین به میدان آمده که جمعاً سابقه انجام 24 دقیقه بازی را در این 3 دیدار در کارنامه خود دارد. نیمکت‌نشینی‌های سریالی ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس باعث شده تا سامان قدوس از فرم ایده‌آل خود فاصله بگیرد اما او که تیمش برای رسیدن به سهمیه لیگ کنفرانس اروپا تلاش می‌کند، امید دارد که در دیدار امشب برابر ناتینگهام فارست بتواند سرانجام فرصت بازی در ترکیب برنتفورد را به‌دست آورد. گفتنی است که مصاف تیم‌های برنتفورد و ناتینگهام فارست از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.

«اللهیار» به دنبال سومین گل فصل

هال‌سیتی در فصل جاری چمپیونشیپ روزهای پرنوسانی را می‌گذراند و تلاش یاران اللهیار صیادمنش بر این است که بتوانند در میانه‌های جدول جایگاه خود را حفظ کنند. صیادمنش که در بازگشت از روزهای سخت مصدومیت، به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان هال‌سیتی تبدیل شده و شایعاتی درباره انتقال احتمالی‌اش به برنلی و شانس حضور در لیگ برتر انگلیس به میان آمده، امروز باید در ترکیب تیمش در مصاف با سوانسی به میدان برود. ستاره ایرانی که در فصل جاری چمیپونشیپ سابقه 2 بار گلزنی و 2 بار گل‌سازی را در کارنامه‌اش دارد، به دنبال بهبود رکورد خود در مسابقه امروز است؛ دیداری که از ساعت 17:30 به میزبانی هال‌سیتی برگزار می‌شود.

دوئل تمام ایرانی در لیگ ستارگان قطر

لیگ ستارگان قطر در هفته بیستم در شرایطی پیگیری می‌شود که تیم‌های الاهلی و السیلیه از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند. در ترکیب الاهلی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان حضور دارند که کنعانی‌زادگان بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت، امروز می‌تواند به ترکیب تیمش بازگردد و در آن‌سوی میدان هم، مهرداد محمدی در ترکیب السیلیه حضور خواهد داشت. تقابل ستارگان ایرانی در لیگ ستارگان قطر در شرایطی رخ می‌دهد که یاران محمدی برای زنده نگه داشتن شانس بقای‌شان نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند و شکست در این مسابقه می‌تواند باعث حذف السیلیه از گردونه رقابت‌ها شود.

الوکره قطر هم در دیگر مسابقه امشب لیگ ستارگان که از ساعت 19:30 آغاز خواهد شد، میهمان العربی است که انتظار می‌رود به مانند هفته‌های گذشته بازهم امید ابراهیمی در میانه زمین برای الوکره به میدان برود. گفتنی است که یاران ابراهیمی برای حضور در جمع 4 تیم برتر فصل تلاش می‌کنند که پیروزی در مسابقه امشب برابر العربی می‌تواند آن‌ها را به هدف‌شان نزدیک کند.

در سایر رقابت‌ها، در سوپرلیگ ترکیه، قاسم‌پاشا به دلیل مصدومیت علی قلی‌زاده این هافبک خلاق را در ترکیب خود ندارد، میهمان تیم آنکاراگوچو است و در رقابت‌های لیگ مجارستان هم، پوشکاش آکادمیا که در خط حمله خود شهاب زاهدی را دارد، میهمان تیم واشاش است که این مسابقه از ساعت 21 آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری