football360 logo

تساوی تماشایی در شب پرحادثه اتحاد/ ماراتن ۶ گله به نفع رقبا

12 آذر 1402 ساعت 22:1419 نظر
منچسترسیتی با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل تاتنهام متوقف شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در مهم‌ترین مسابقه از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام هاتسپر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار دقایقی پیش با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید. سون هیونگ مین در عرض ۲ دقیقه گل زیبایش را با یک گل به خودی روی ارسال آلوارس جبران کرد و در ادامه فیل فودن منچسترسیتی را پیش انداخت. موقعیت‌سوزی‌های متوالی سیتیزن‌ها در ادامه مسابقه باعث شد اختلاف افزایش پیدا نکند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۶۹، جیووانی لو سلسو کار را به تساوی کشید. این پایان کار نبود و گریلیش در فاصله ۹ دقیقه مانده به پایان وقت قانونی منچسترسیتی را پیش انداخت‌؛ پیش از آنکه کولوسفسکی در آخرین دقیقه بار دیگر همه‌چیز را به تساوی بکشاند. 


بازی با حملات منچسترسیتی آغاز شد اما این تیم میهمان بود که در دقیقه ۶ روی یک ضد حمله تند و تیز به گل نخست رسید. توپ لو رفته روی ارسال کرنر به سون هیونگ مین رسید و ستاره کره‌ای بعد از جا گذاشتن جرمی دوکو، توپ را به درون دروازه ادرسون فرستاد.


خوشحالی سون تنها ۲ دقیقه دوام داشت. خیلی زود و روی ارسال خطرناک خولین آلوارس از سمت راست، خود او گل تساوی‌بخش حریف را دور از دستان ویکاریو وارد دروازه خودی کرد.


حملات منچسترسیتی با قدرت ادامه پیدا کرد و فیل فودن در دقیقه ۳۲ روی یک کار تیمی زیبا تیمش را پیش انداخت. پاس بدون نگاه آلوارس، او را در مقابل دروازه با ویکاریو تنها کرد تا تور دروازه اسپرز به لرزه بیفتد.


تاتنهام بیشتر چشم به ضد حملات داشت و بخت با شاگردان گواردیولا یار نبود که نیمه اول با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید. دوکو و آلوارس تیر دروازه میهمان را به لرزه درآوردند و هالند ۲ موقعیت عالی گلزنی را با ضربات کم‌دقت از دست داد.


اشتباه ویکاریو در همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم می‌توانست کار را یکسره کند اما واکنش عالی او به شلیک سنگین برناردو سیلوا، تاتنهام را در بازی نگه داشت تا در دقیقه ۶۹ با ضربه عالی لوسلسو کار به برابری بکشد. تنها ۲ پاس کافی بود تا توپ از میانه‌های زمین به بازیکن آرژانتینی برسد و ضربه فنی او از پشت محوطه جریمه برای تسلیم کردن ادرسون کافی بود.


در دقیقه ۸۰ تاتنهام بار دیگر همه چیز را از دست داد. بعد از توپ‌گیری حاصل از اشتباه بیسوما، توپ به هالند رسید و پاس در عرض برترین گلزن لیگ، جک گریلیش را به گل سوم رساند.


این اما پایان کار محسوب نمی‌شد و در نودمین دقیقه مسابقه، کولوسفسکی بار دیگر همه چیز را به تساوی کشاند. ضربه سر هافبک سوئدی روی ارسال جانسون توپ را دور از دستان ادرسون به درون دروازه منچستر سیتی فرستاد. گریلیش در وقت‌های تلف‌شده در موقعیت تک به تک با ویکاریو قرار داشت اما تصمیم عجیب داور با عدم اعلام آوانتاژ باعث شد منچسترسیتی فرصت مسلم پیروزی را از دست بدهد.


این سومین تساوی متوالی منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر بود و گواردیولا در ۳ مسابقه حساس مقابل چلسی، لیورپول و تاتنهام مجموعاً ۶ امتیاز از دست داد. جالب اینکه سیتیزن‌ها در هر ۳ مسابقه تا دقایق پایانی در آستانه پیروزی بودند. منچسترسیتی با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و پایین‌تر از آرسنال (۳۳) و لیورپول (۳۱) در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. از سوی دیگر تاتنهام برای چهارمین مسابقه متوالی موفق به کسب پیروزی نشد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری