football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم منتخب بازیکنان پرطرفدار کاربران برتر فوتبال فانتزی؛ حرفه‌ای‌ها چگونه انتخاب کردند؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰32 نظر
ابوالفضل جلالی بیش از هر بازیکنی توسط کاربران فوتبال فانتزی انتخاب شده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، با نزدیک شدن هفته‌های پایانی لیگ، رقابت فوتبال فانتزی به روزهای حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده است. انتخاب درست ترکیب در این هفته‌ها می‌تواند به موفقیت در پایان فصل کمک زیادی کند و اطلاع از ترکیب بازیکنانی که بین نفرات برتر فوتبال فانتزی پرطرفدار هستند در چیدن ترکیب دلخواه نقش موثری خواهد داشت.

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی ۲۹ درصد

در هفته بیست‌وپنجم، حسین حسینی به دلیل محرومیت غایب بود و علیرضا بیرانوند پرطرفدارترین دروازه‌بان بین فانتزی‌بازها وضعیت مشخصی برای بازی با سپاهان نداشت و گزینه‌های اصلی برای پست دروازه‌بان در دسترس نبودند و حسین پورحمیدی با حضور در ۲۹ درصد تیم‌ها بین نفرات برتر، محبوب‌ترین دروازه‌بان بود.

مدافعان: ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان و عارف آقاسی

دانیال اسماعیلی‌فر که تا هفته گذشته امتیازآورترین بازیکن فوتبال فانتزی بود، این هفته را به دلیل محرومیت از دست داد تا ابوالفضل جلالی، امتیازآورترین بازیکن فوتبال فانتزی شود. جلالی محبوب‌ترین گزینه بین کاربران حرفه‌ای فوتبال فانتزی است و در تیم ۸۶ درصد حضور دارد. رامین رضاییان هم یکی از پرطرفدارترین بازیکنان است توسط نیمی از نفرات برتر فوتبال فانتزی انتخاب شده است. عارف آقاسی هم جزو بازیکنان موفق این فصل است و ۳۶ درصد نفرات برتر این بازیکن را انتخاب کرده‌اند.

هافبک‌ها: روبرتو تورس، رضا جعفری، امین قاسمی‌نژاد، ریکاردو آلوز و اوستون اورونوف

روبرتو تورس محبوب‌ترین هافبک بین فانتزی‌بازهای حرفه‌ای است و ۶۴ درصد این بازیکن را انتخاب کرده‌اند. هافبک گل‌گهر ایده‌آل‌ترین انتخاب برای کاپیتانی در هفته ۲۵ هم بوده که ۲۹ درصد از کاربران برتر این بازیکن را کاپیتان تیم خود کردند. رضا جعفری یک گزینه ایده‌آل برای فانتزی‌بازهای حرفه‌ای است. قیمت مناسب و درخشش فوق‌العاده این بازیکن باعث شده تا ۵۰ درصد حرفه‌ای‌ها این بازیکن را برای ترکیب خود انتخاب کنند. اوستون اورونوف در پرسپولیس نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و ۴۳ درصد این بازیکن را انتخاب کرده‌اند. امین قاسمی‌نژاد هم به همین میزان توسط حرفه‌ای‌ها انتخاب شده است. تراکتور تنها تیمی است که در تیم منتخب بازیکنان پرطرفدار کاربران برتر فوتبال فانتزی ۳ بازیکن دارد و ریکاردو آلوز که پاس گل‌های زیادی در این فصل داده توسط ۳۶ درصد انتخاب شده است.

مهاجمان: شهریار مغانلو و محمدرضا سلیمانی

شهریار مغانلو آقای گل لیگ و پرطرفدارترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی است. این بازیکن حرفه‌ای محبوب‌ترین انتخاب برای خط حمله است و ۶۴ درصد این بازیکن را انتخاب کرده‌اند. محمدرضا سلیمانی مهاجم ملوان که بهترین گلزن نیم‌فصل دوم است دیگر مهاجم محبوب بین حرفه‌ای‌ها است که ۴۳ درصد این بازیکن را انتخاب کردند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری