football360 logo
360-club
360-club-icon

معرفی برنده دور ششم فوتبال فانتزی؛ 20 میلیون، پاداش اعتماد به کاپیتان پولی!

13 مهر 1403 ساعت 11:45104 نظر
محمدمهدی ابراهیمی‌فر از سبزوار با مجموع 86 امتیاز با تیم «Mohammad mehdi» برنده جایزه 20 میلیون تومانی دور ششم فوتبال فانتزی لیگ برتر ایران شد.

کاربران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360، می‌توانند در مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های داخلی و خارجی شرکت کنند که برای هر هفته/دور، جایزه 20 میلیون تومانی تعیین شده است. ضمن آنکه در پایان فصل هم یک دستگاه خودرو (KMC) ایگل به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی (داخلی و خارجی به صورت جداگانه) اهدا خواهد شد و 200 میلیون تومان برای نفر دوم و 100 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است. در کنار مسابقه پیش‌بینی، مسابقه فوتبال فانتزی هم برای لیگ برتر فوتبال ایران در جریان است.

مسابقه فوتبال فانتزی در شرایطی در حال برگزاری است که به مانند مسابقه پیش‌بینی، در پایان هر دور به نفر اول جایزه 20 میلیون تومانی تعلق پیدا می‌کند و در پایان فصل هم در شرایطی مشابه مسابقه پیش‌بینی، یک دستگاه خودرو (KMC) ایگل به نفر اول جدول کلی فوتبال فانتزی اهدا خواهد شد و 200 میلیون تومان به نفر دوم و 100 میلیون تومان به نفر سوم اهدا می‌شود. استقبال ویژه‌ای از مسابقه فوتبال فانتزی به عمل آمده و کاربرانی که هنوز فعالیت خود در این رقابت‌ها را آغاز نکرده‌اند، می‌توانند از اینجا وارد بخش فوتبال فانتزی شوند. ضمن آنکه قوانین مرتبط با فوتبال فانتزی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

قانون ویژه برای بردن جایزه هفتگی

فانتزی فوتبال ۳۶۰ در هفته به بهترین فانتزی‌باز جایزه می‌دهد. تا فصل قبل هر کاربری که در هر دور بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد، صاحب جایزه می‌شد. در این فصل یک تبصره به این قانون اضافه شده که جایزه برنده هفتگی به کاربری تعلق می‌گیرد که بین کاربرانی که بیش از یک هفته از عمر تیم آن گذشته باشد (به جز در هفته اول) و بدون در نظر گرفتن اثر استفاده از کارت بیشترین امتیاز را گرفته باشد. به عنوان مثال اگر کاربری در یک هفته از کارت نیمکت ذخیره استفاده کرده باشد، در محاسبه امتیاز هفتگی تنها امتیاز ترکیب اصلی لحاظ می‌شود.

برد 20 میلیونی در کم‌گل‌ترین هفته تاریخ!

ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پیگیری شد که با ثبت 6 گل، این هفته به کم‌گل‌ترین هفته تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. بدون‌شک در چنین شرایطی، انتخاب بهترین ترکیب دفاعی ممکن می‌توانست یک کاربر را به جایزه 20 میلیون تومانی برساند که محمدمهدی ابراهیمی‌فر، 16 ساله از سبزوار موفق شد به تنهایی برنده دور ششم مسابقه فوتبال فانتزی شد. او به لوآن پولی در نقش کاپیتان اعتماد کرده بود که کلین‌شیت پولی در کنار حضور در جمع ترین‌ها باعث شد تا پولی به تنهایی 20 امتیاز به‌دست آورد! ابراهیمی‌فر در حالی 86 امتیاز کسب کرد که بازیکنانی نظیر محمدحسین کنعانی‌زادگان، بهرام گودرزی و امیرحسین حسین‌زاده را به عنوان چهره‌های ویژه هفته در ترکیب خود داشت. نکته جالب‌توجه اینکه او در این هفته به مقام هفتم رسید اما با توجه به قوانین وضع‌شده در مسیر انتخاب برترین کاربر هفته، محمدمهدی ابراهیمی‌فر توانست بدون استفاده از کارت با کسب 86 امتیاز برنده جایزه 20 میلیون تومانی شود.


برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...