football360 logo
360-club
360-club-icon

معرفی برنده دور هفتم فوتبال فانتزی؛ کاپیتان گولسیانی سرنوشت جایزه 20 میلیونی را مشخص کرد

19 مهر 1403 ساعت 13:3085 نظر
محمد زهرودی از ماهان با مجموع 87 امتیاز با تیم «TNT» برنده جایزه 20 میلیون تومانی دور هفتم فوتبال فانتزی لیگ برتر ایران شد.

کاربران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360، می‌توانند در مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های داخلی و خارجی شرکت کنند که برای هر هفته/دور، جایزه 20 میلیون تومانی تعیین شده است. ضمن آنکه در پایان فصل هم یک دستگاه خودرو (KMC) ایگل به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی (داخلی و خارجی به صورت جداگانه) اهدا خواهد شد و 200 میلیون تومان برای نفر دوم و 100 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است. در کنار مسابقه پیش‌بینی، مسابقه فوتبال فانتزی هم برای لیگ برتر فوتبال ایران در جریان است.

مسابقه فوتبال فانتزی در شرایطی در حال برگزاری است که به مانند مسابقه پیش‌بینی، در پایان هر دور به نفر اول جایزه 20 میلیون تومانی تعلق پیدا می‌کند و در پایان فصل هم در شرایطی مشابه مسابقه پیش‌بینی، یک دستگاه خودرو (KMC) ایگل به نفر اول جدول کلی فوتبال فانتزی اهدا خواهد شد و 200 میلیون تومان به نفر دوم و 100 میلیون تومان به نفر سوم اهدا می‌شود. استقبال ویژه‌ای از مسابقه فوتبال فانتزی به عمل آمده و کاربرانی که هنوز فعالیت خود در این رقابت‌ها را آغاز نکرده‌اند، می‌توانند از اینجا وارد بخش فوتبال فانتزی شوند. ضمن آنکه قوانین مرتبط با فوتبال فانتزی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

قانون ویژه برای بردن جایزه هفتگی

فانتزی فوتبال ۳۶۰ در هفته به بهترین فانتزی‌باز جایزه می‌دهد. تا فصل قبل هر کاربری که در هر دور بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد، صاحب جایزه می‌شد. در این فصل یک تبصره به این قانون اضافه شده که جایزه برنده هفتگی به کاربری تعلق می‌گیرد که بین کاربرانی که بیش از یک هفته از عمر تیم آن گذشته باشد (به جز در هفته اول) و بدون در نظر گرفتن اثر استفاده از کارت بیشترین امتیاز را گرفته باشد. به عنوان مثال اگر کاربری در یک هفته از کارت نیمکت ذخیره استفاده کرده باشد، در محاسبه امتیاز هفتگی تنها امتیاز ترکیب اصلی لحاظ می‌شود.

4 گلزن در تیم برنده هفته

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل‌شدن 15 گل و برتری تیم‌های شمس‌آذر قزوین، آلومینیوم اراک، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و فولاد خوزستان دنبال شد. در این میان، رقابت‌های دور هفتم فوتبال فانتزی در شرایطی پیگیری شد که محمد زهرودی، 36 ساله از شهر ماهان در استان کرمان توانست 87 امتیاز به‌دست آورد و این طرفدار تیم استقلال جایزه 20 میلیون تومانی را از آن خود کرد. زهرودی که از هیچ کارتی برای برنده‌شدن استفاده نکرده بود، به گیورگی گولسیانی در قامت کاپیتان اعتماد کرده بود که گلزنی گولسیانی و کسب عنوان برترین بازیکن زمین در کنار کلین‌شیت به‌ثبت رسیده در کارنامه او باعث شد تا 30 امتیاز از 87 امتیاز به لطف درخشش گولسیانی به‌دست آمده باشد. ضمن آنکه علی آزادمنش، امید نورافکن و مهدی لیموچی که در هفته اخیر لیگ برتر موفق به گلزنی شدند در ترکیب زهرودی حضور داشتند تا او بتواند جایزه 20 میلیون تومانی دور هفتم مسابقه فوتبال فانتزی «فوتبال 360» را از آن خود کند.


برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...